دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل

ویژگیهای EagleGet:

-سرعت بخشیدن به دانلودهای شما تا ۶ برابر و قابلیت ادامه ی دانلودهای نیمه کاره
-قابلیت دانلود از سایتهای اشتراک گذاری فیلم مانند یوتیوب (این قابلیت در نسخه ی نهایی فعال می شود)
-رایگان و بدون محدودیت در استفاده
-پشتیبانی از تمامی مرورگهای معروف مانند Chrome, Firefox, IE
-امکان دانلود از HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP



ادامه مطلب

برای مشاهده مقایسه آنتی ویروس ها به ادامه

مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پرشین گیگ

 

نرم افزاری بسیار قوی و کم حجم PDF Password Remover v3.12

 برای حذف پسورد فایل های پی دی اف

 قابلیت های کیلیدی نرم افزار

 راحتی استفاده، بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی
 پشتیبانی از فناوری Drag&Drop
 بدون نیاز به نصب نرم افزار Adobe Acrobat Reader
 حذف رمزعبور موجود بر روی فایلهای PDF
 پشتیبانی از انواع ورژن های فایلهای PDF
 بازگشایی رمزهای عبور تا سطح 128 بیتی
 ایجاد امكان ویرایش، كپی و برش در فایلها با حذف رمزعبور آنها
 و ...



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پیکو فایل

 


 برنامه ای برای شما آماده کردم که به وسیله اون می تونید استاتوس یاهو خودتونو به شکل های مختلف در بیارید.

بعد از دانلود طرح خود را بکشید و شکلک 1 و شکلک 2 را وارد کنید.

گزینه ساخت را بزنید و روی کلید کپی کلیک کنید و در قسمت استاتوس یاهو مسنجر خودتون Paste کنید.



ادامه مطلب
+18

اونائی که به چیزای بی ادبی علاقه دارن این پست رو بخونن +۱۸

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نیت سرشماری شماست ، وگرنه ما که چیز بی ادبی نمی گیم !!!!!



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

IObit Unlocker 1.0 همه ما تکنون به دلیل برخی مشکلات ویندوز ، در کار با فایل هابه مشکلاتی برخورد کرده ایم. مشکلاتی نظیر حذف نشدن یک فایل یا فولدر و برخورد با پیغام خطایی مبنی بر اینکه فایل یا فولدر مربوطه توسط یک نرم افزار دیگر در حال اجراست و یا پیغام های این چنینی مشابه. برای حل این مشکلات می توانید از نرم افزار کاربردی و کم حجم IObit Unlocker استفاده نمایید.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل 

یک برنامه‌ای امنیتی قدرتمند که به شما امکان می دهد تا منابع مهم ویندوز را از لحاظ دسترسی محدود کنید. این ابزار به راحتی کمک می کند تا کامپیوترتان را مرتب نگه دارید. این برنامه شما را قادر به اعمال انواع محدودیت‌ های دسترسی برای محافظت از حریم خصوصی می‌سازد. شما می‌توانید دسترسی به قسمت‌ های مختلف کنترل پنل ویندوز مثل نمایشگر ، شبکه ، چاپگر ، سیستم و قسمت‌های رمزگذاری را محدود و غیر مجاز سازید.



ادامه مطلب

دانلود برنامه از آپلود کده

 

دانلود برنامه از پرشین گیگ

 

 

 با نرم افزار SepehrMax که بر پایه سبک بودن و در عین حال قدرتمندی ساخته شده، توانایی انجام تمام کارهایتان را خواهید داشت. این برنامه بهترین و پر امکانات ترین نرم افزار ایرانی میباشد که با محیط فارسی و امکانات پیشرفته خود، نیاز کاربران را برآورده میکند.
از امکانات نرم افزار SepehrMax (سپهرمکس) میتوان به مواردی همچون نمایش تاریخ شمسی، نمایش سخن بزرگان، محاسبه عبارات ریاضی، انجام دستورات، آلارم، تقویم شمسی، میلادی و قمری، پیام های یاد آور، دفتر تلفن، زمان سنج، لیست کار ها، ساخت اسلایدشو، نمایش وضعیت و مشخصات سیستم، تغییر سایز تصاویر، تغییر نام گروهی فایلها، تبدیل فرمت تصاویر، عکسبرداری از صفحه، ابزار های آنلاین، بازی پازل، مارپیچ، سودوکو، ایکس او، مین روب، فکر و بکر، بازی ریاضی، توپ های رنگی و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزاری که امروز می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم CamBlocker نام دارد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید برای بلاک وبکم شما کاربرد دارد و زمانی که شما هیچ استفاده ای از وبکم ندارید این نرم افزار به طور کامل دسترسی سایر افراد و نرم افزار ها را به صورت اتوماتیک قفل کرده و امنیت کامل را برای شما تضمین می کند. از طریق این نرم افزار شما به راحتی می توانید برای استفاده از وبکم خود رمز عبوری تهیه و تعیین نمایید تا جز شما شخص دیگری قادر به استفاده از وبکم نباشد که ضریب امنیتی را تا حد زیادی افزایش می دهد. از مزیت های اصلی این نرم افزار می توان به اجرای مداوم نرم افزار در system tray و استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم اشاره نمود که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار شده است. شما عزیزان هم اینک می توانید به راحتی آخرین ویرایش این نرم افزار را دانلود و از امنیت وبکم خود خاطر جمع باشید.



ادامه مطلب

دانلود نرم افزار از آپلود کده

 

دانلود نرم افزار از پرشین گیگ

 

 

نرم افزار SaiedSoft MakBit Virtual CD/DVD 1.9.2 یک شبیه ساز کارآمد برای انواع ایمیج هایی است که از لوح های فشرده یعنی سی دی ها و دی وی دی ها گرفته شده است. با استفاده از این ابزار می توان همزمان 20 درایو مجازی ایجاد کرد و با استفاده از همان 20 درایو مجازی ، به صورت همزمان ایمیج ها را هم بارگزاری کرد امری که به صورت فیزیکی تقریبا بسیار سخت و دشوار و البته هزینه بر است. یکی دیگر از مزایای استفاده از این ابزار کم حجم و فوق العاده سبک قابلیت دسترسی از طریق شبکه هاست ؛ یعنی می توان درایو مجازی را در محیط شبکه میان سیستم های موجود به اشتراک گذاشت. سازگاری با فرمت های رایج برای ایمیج ها هم از جمله قابلیت های مهم و کلیدی است که در SaiedSoft MakBit Virtual CD/DVD به چشم می خورد. سرعت بسیار بالاتر نسبت به حالت اجرای لوح های فشرده به صورت فیزیکی هم از نکاتی است که کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای خواهند داشت.

برخی ویژگی های SaiedSoft MakBit Virtual CD/DVD :

  • سازگاری با انواع Image  فایل ها نظیر VCD ، ISO ، UDF ، MDF و NRG
  • امکان ساخت 20 درایو مجازی همزمان
  • سرعت بسیار بالا در اجرای ایمیج ها
  • امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در محیط شبکه
  • امکان اجرای انواع ایمیج ها نظیر بازی ها ، فایل های سیستمی ، ویندوز ها ، نرم افزارها و ...
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
  • و ..


ادامه مطلب

دانلود نرم افزار از آپلود کده

 

دانلود نرم افزار از پیکو فایل

 

 

SaiedSoft Repair Hidden Files نرم افزاری برای حل مشکل مخفی شدن فایل ها و فولدر ها که در اثر ویروسی شدن هیدن سیستمی شدند

کار کردن با این نرم افزار بسیار آسون هست کافیست برنامه را اجرا کرده

و دکمه اینتر را بزنید نرم افزار بصورت اتوماتیک مشکلات فولدر ها وفایل ها را برطرف میکند



ادامه مطلب

دانلود نرم افزار از آپلود کده

 

دانلود نرم افزار از پرشین گیگ

 


رادیو اینترنتی پرسپولیس نسخه 1.0 اولین رادیو اینترنتی وابسته به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس میباشد که تمامی اخبار و حوادث این باشگاه پرطرفدار را بصورت آنلاین برای طرفداران قرار داده است.
این رادیو ابتدا برنامه های خود را بصورت هفتگی و در قالب یک برنامه حدودا" سی دقیقه ای آغاز خواهد کرد.
این نرم افزار با قابلیت پخش با 3 کیفیت طراحی شده به گونه ای که شما میتوانید حتی با سرعت کم اینترنت نیز از آن استفاده کنید.
از امکانات قابل توجه این نرم افزار میتوان به امکان دانلود هر شماره از رادیو اشاره کرد که البته سرعت بالا در دانلود با بهره گیری از تکنولوژی جدید هم از مزیت های این نرم افزار هست.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

RoboTask نام نرم افزاری هوشمند و ربات گونه برای انجام اتوماتیک و انجام فرامین شما در کامپیوتر می باشد. با داشتن این نرم افزار با خیالی آسوده تمامی کارهای کامپیوتری خود را به این نرم افزار بسپارید. عازم سفر هستید ، دسترسی به اینترنت ندارید و میخواهید ایمیلی در نبود شما خودکار ارسال شود کافیست آدرس ایمیل ، موضوع و زمان ارسال را به نرم افزار بدهید و RoboTask خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد البته این گوشه ای از صدها کاری است که این نرم افزار برای شما انجام می دهد. انجام کارهایی نظیر ( کپی ، پیست ، کات و...) ، انجام کارهای مختلف برروی FTP و سرویس های وب ، امکان اجرای فایل های متنی ، امکان خاموش کردن خودکار کامپیوتر ، تهیه بکاپ خودکار ، امکان دانلود اتوماتیک از اینترنت با دستور تعیین شده توسط شما و ... از جمله ویژگیهای این نرم افزار می باشد.

 

روش نصب و کرک نرم افزار RoboTask :
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل RoboTask.v5.6.4.809.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی قسمت JUNLAJUBALAM (متن آبی رنگ) کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

مسنجر Conferendo ارتباط صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم میکند و با سیستم عامل های ماکروسافت ویندوز ۲۰۰۰ ، ويندوز ايكس پي ، ويندوز ويستا ، ويندوز ۷ و ويندوز ۸ سازگاري دارد .

حداقل سيستم مورد نياز براي ارتباط از طريق اين مسنجر :

CPU clock 700Mhz به بالا و ۱۲۸Mb RAM

حداقل سرعت اينترنت براي ۲ طرف 64kb/s



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار مشاعره حاوی مجموعه ای از اشعار اكثرا دوبیتی است كه به ترتیب حروف الفبا مرتب و دسته بندی شده اند، به این ترتیب كه شما با انتخاب هر یك از حروف الفبا از فهرست كتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار كه با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا كنید.
نسخه جدید نرم افزار مشاعره شامل 3576 شعر است كه هر كدام از شعرهای موجود در نرم افزار شامل چند بیت هستند. 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Gutterball 2 نام بازی کم حجم و در سبک ورزشی می باشد که می تواند ساعتها شما را سرگرم کند. این بازی برای کامپیوتر ها و لپ تاپ های تحت ویندوز طراحی شده است. بازی دارای گیم پلی قابل قوبل و گرافیک سه بعدی می باشد . در این بازی شما باید توپ بولینگ را به سمت پین ها ( اهداف ) پرتاب کنید و با برخورد به آنها قفل مرحله را بگشاید و به مرحله بالاتری بروید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نبرد آذرخش نام بازی ایرانی و کاملا فارسی می باشد که برای کامپیوتر طراحی شده است این بازی جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه را در جشنوراه رسانه های دیجیتال به خود اختصاص داده است.  در این بازی که یک جنگ گروهی بین ماشین ها می باشد شما باید با اسلحه ها و مهماتی که در اختیار دارید سایر ماشین ها را نابود کنید و پا به مرحله بعد بگذارید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Shadow Sub 4 Final نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب و همچنین بسیار قدرتمند برای ساخت و ویرایش فایل های زیرنویس می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید بیش از 100 نوع فرمت رایج زیرنویس را ویرایش کرده و یا دوباره بسازید، این نرم افزار دارای 2 زبان فارسی و انگلیسی میباشد و برای مترجمین فیلم و سریال داخل ایران طراحی گردیده است.نرم افزار همچنین قابلیت ترجمه زیرنویس را با استفاده از 3 موتور قدرتمند ترجمه مانند گوگل و ماکروسافت را دارا میباشد.

این برنامه که به فارسی سایه زیرنویس خوانده میشود توسط مهدی حسینی در طول 1.5 سال ساخته شده است.برنامه کاملا رایگان بوده و دارای محیط کاربر پسند نیز میباشد.


ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

CD DVD Label Maker یک نرم افزار حرفه با کاربرد آسان می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی کاور سی دی و دی وی دی های مورد نظر خود مانند ویدئو، موزیک، عکس های خانوادگی، پشتیبان اطلاعات، هدیه و … استفاده نمایید. این نرم افزار با محیط گرافیکی خود به شما امکان ساخت آسان کاور و لیبل دیسک ها و در نهایت پرینت آن ها را میدهد. این نرم افزار به شما در پیدا کردن دیسک مورد نظرتان در میان تمامی دیسک ها به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار از انواع دیسک ها، جلدها، کاغذ ها، پرینترها و تمامی موارد مورد نیاز دیگر در زمینه طراحی کاور پشتیبانی به عمل می آورد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

تبدیل تاریخ و استفاده آن در کار های روزمره ی ما تا حدی رسیده است که نیاز به یک نرم افزار برای ایجاد این تبدیلات احساس می شود. نرم افزار TarikhDaar 1.1 ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن میتوانید انواع تاریخ های شمسی، میلادی و قمری را به یکدیگر تبدیل کنید .

 



ادامه مطلب

تست هوش غضنفر

 

شباهت بلال و خيار چيست؟

هيچكدامشان در «تايتانيك» بازي نكردند
..........................
براي قطع جريان برق چه بايد كرد؟

بايد قبض آن را پرداخت نكرد
.........................

آخرين دنداني كه در دهان ديده مي‌شود چه نام دارد؟

دندان مصنوعي
.........................
چطور مي‌شود چهارنفر زير يك چتر بايستند و خيس نشوند؟

وقتي هوا آفتابي باشد اين كار را انجام دهند
........................
چرا لك‌لك موقع خواب يك پايش را بالا مي‌گيرد؟

چون اگر هر دو را بالا بگيرد، مي‌افتد
........................
چرا دو دوتا مي‌شود پنج تا؟

چون علم پيشرفت كرده
........................
اختراعي که براي جبران اشتباهات بشر درست شده چيست؟

طلاق
........................
چه طوري زير دريايي رو غرق مي‌کنن؟

يه غواص ميره در مي‌زنه
........................
خط وسط قرص براي چيه؟

براي اينكه اگه با آب نرفت پايين با پيچ‌گوشتي بره



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار SaiedSoft ShutDown System این امکان را به شمان می دهد که شما با دادن ساعت یا دقیقه یا ثانیه سیستم خود را خاموش نمایید



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

قابلیت های نرم افزار آل نیوز :

  • دریافت جدید ترین خبر های فارسی از سایت های معتبر مانند : فارس نیوز  و تی نیوز و...
  • بررسی برای نسخه جدید نرم افزار
  • ارسال نظر یا پیام برای برنامه نویس
  • دارای پوسته برای زیبایی محیط نرم افزار
  • پخش موسیقی ملایم در محیط نرم افزار
  • نمایش قیمت طلا و سکه
  • نمایش قیمت اتومبیل


ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

TypingMaster برنامه آموزشی تایپ حضوری و کمک قدم به قدم شما برای حرفه ای شدن در تایپ با تمرین های اختصاصی می باشد. این نرم افزار با مهیا سازی تمارین مختلف و مفید شما را در پیشرفت مرحله به مرحله در زمینه ی تایپ سریع و مفید پیش می برد و به شما نقاط قوت و ضعفتان را در تایپ گوش زد می كند تا بر نقاط قدرت آگاهی یابید و بر نقاط ضعف با تمرین بیشتر غلبه كنید. همچنین این نرم افزار توسط آمارهای گرافیكی كه ارائه می كند میزان دقیق پیشرفت شما را به صورت نمودار و ... به شما نمایش می دهد و قرار دادن تمرین های بسیار هیجان انگیز، بازی های مرتبط، ایجاد گروه کاری و مدیریت آن توسط مدرس، ایجاد تنوع در تمرین های مطرح شده و ... باعث شده تا این نرم افزار به یک نرم افزار بی نظیر در زمینه آموزش تایپ تبدیل شود. این نرم افزار به شما آموزش می دهد كه چگونه به طور موثر از تمامی كلید های صفحه كلید استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار می تواند به صورت چند User طراحی شود و همزمان چندین كاربر توانایی تایپ خود را بهبود ببخشند. از ویژگی های خوب دیگر این محصول می توان به كم كردن اشتباهات تایپی كاربر و صرفه جویی در وقت با ارزش شما و كاستن خستگی و استرس ماهیچه ها در اثر تایپ و تمركز حواس كاربر در متنی كه می نویسد و ارائه می نماید نام برد.



ادامه مطلب

*****

قدیما یه آفتابه های مسی بود پرش که میکردی اینقد سنگین میشد تا میومدی ورش داری دوباره میر.ی.د.ی !

 

SealedSealedSealed


 

 

 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

Ad Muncher یک نرم افزار سیستمی فوق العاده کاربردی است که توسط آن قادر خواهید بود تا اقدام به حذف آگهی ها ، popup ها و دیگر چیزهای مزاحم  از تمام مرورگرهای محبوب، و همچنین بسیاری از بنر های نمایشی ،برنامه های تولید پنجره مانند ICQ، اپرا، PalTalk، iMesh، Bearshare ، کلوب و… .در کمتر از یک دقیقه بر روی اکثر اتصالات، Muncher و… تمامی تبلیغات به طور پیش فرض پیکربندی می شوند.برای مقابله با انواع آگهی های مزاحم، با تظنیمات فوق العاده آسان در این پکیج جای داده شده است.

 

روش کرک :

فایل Patch موجود در پوشه ی کرک را اجرا نموده و آیکون نرم افزار را به آن آدرس دهی نمایید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

نرم‌افزار Raya Jadval شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

ویژگی‌ های کلیدی:

- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی

- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا

- امکان ساختن جدول های جدید

- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها

- قابلیت راهنمای حل جدول

- و

ویژگی هایی که در این نسخه به جدول افزوده شده است :

- افزوده شدن جدول‌های جدید 

- رفع خطای Error 50002

- سازگاری با ویندوز ۸

- چند تغییر دیگر در برنامه



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده 

 

Bandisoft Bandicam از نرم افزارهای کم حجم و کاربردی ضبط ویدئو محسوب میشود که به کاربر این امکان را میدهد که فقط تصویر بخش خاصی از صفحه یا تصویر برنامه یا بازی را که از تکنولوژی DirectX/OpenGL پشتیبانی میکند ضبط نماید . از ویژگیهای منحصر به فرد نرم افزار Bandisoft Bandicam این است که میتواند تصاویر مورد نظر را با فشردگی بسیار بالا و با حفظ کیفیت اورجینال ضبط کند و به کاربر تحویل دهد که یکی از برتریهای این نرم افزار نسبت به برنامه های هم رده خود است . از دیگر نکات مثبت Bandisoft Bandicam میتوان به ساپورت کیفیت ۲۱۶۰p اشاره کرد .

 

ویژگیهای نرم افزار Bandisoft Bandicam :

  • قابلیت ضبط ۲۴ ساعته بدون توقف
  • فشردگی بالای تصاویر با حفظ کیفیت اصلی
  • پشتیبانی از تصاویری با وضوح ۲۱۶۰p
  • سرعت بسیار بالا در صورت داشتن CPU قوی


ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

AutoRun Pro یک ابزار طراحی معروف برای ساخت سریع اتوران برای سی دی می باشد. این نرم افزار یک محیط طراحی ساده به شما ارائه می دهد که به هر کسی اجازه می دهد تا ترکیبی از متن، تصاویر، فیلم و صدا و ... را درون اتوران CDها و DVDها قرار دهد.بهترین قابلیت نرم افزار AutoRun Pro این است که برای کاربران معمولی طراحی شده است، افرادی که نمی خواهند زمانی را صرف یادگیری چگونگی استفاده از ابزارهای طراحی پیچیده کنند و یا از یک طراح برای کارشان استفاده کنند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا کار طراحی و ویرایش را مشابه ساخت اسلاید در نرم افزار PowerPoint انجام دهید. تنها کاری که باید انجام داد کلیک، حرکت موس و قرار دادن در ناحیه موردنظر و مشاهده پیش نمایش برای دستیابی به نتایج مطلوب می باشد. تنها با چند کلیک می توانید یک صفحه اصلی، splash screen، فرم توافق نامه، فرم امنیت و یک فرم خروج ایجاد کنید و همچنین تعداد نامحدودی صفحات دیگر نیز به آن اضافه کنید. صفحات می توانند با استفاده از افکت های انتقالی مانند shadow، fade in, fade out و بسیاری دیگر به هم وصل شوند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startupسیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل

نرم افزار WinRAR یکی از قدرتمندترین مدیریت کنندگان فایلها و بایگانی آنها میباشد.این نرم افزار مشهو فایلهای شما را ۸ تا ۱۵ برابر بیشتر از دیگر نرم افزارها فشرده مینماید و نسخه جدید آن چنین قدرتی را به ارمغان آورده است.این نرم افزار از جمله قویترین های فشرده سازی میباشد که با ابزارهای بیشتری وارد عمل شده تا کاربران خود را راضی کند.این نرم افزار علاوه بر فشرده سازی فایلها و خارج کردن آنها از حالت فشرده،قابلیت بک آپ گرفتن از آنها و بایگانی کردن آنها را نیز دارا میباشد.

این نرم افزار شما را از ازدحام و شلوغی فایلها نجات خواهد داد همانطور که همیشه در رقابت های خود با دیگر همتاهای خود حرف اول را میزند.استفاده از این نرم افزار به راحتی آب خوردن میباشد و ساپورت تمامی فایلهای فشرده اعم از زیپ،رار،ایزو،بین،ایمیج و…از ویژگیهای مفید آن میباشد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

 

تاکنون شاید شما هم به فایل های PDF برخورد کرده باشید که قفل شده بوده و خواندن آن نیاز به پسورد دارد یا فایلهایی که پرینت از آن نیاز به پسورد دارد. توسط این نرم افزار می توانید این نوع قفل ها را شکسته و بدون مشکل از آنها استفاده نمایید. این برنامه از برنامه های بسیار کاربردی خصوصاً برای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید می باشد که بصورت مداوم با فایل های PDF در ارتباط با جسجوی مقالات سرو کار دارند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Advanced PDF Password Recovery Pro نرم افزاری بسیار پیشرفته برای بازیابی پسورد فایل های pdf قفل دار و از بین بردن محدودیت های اعمال شده برروی این نوع فایل ها می باشد. همانطور که میدانید روش دیگری به غیر از پسورد قرار دادن برروی فایل های pdf ، محدود کردن دسترسی های مختلف آن است. برای مثال برخی از فایل ها امکان ویرایش ، پرینت و کپی شدن را ندارد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند پسورد اینگونه فایل ها را بشکند ، امکان از بین بردن این محدودیت ها را نیز دارا می باشد. برخی از فایل های pdf به صورت owner و user پسورد گذاری شده اند که این نرم افزار این نوع محافظت ها را نیز خواهد شکست



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

اگر شما نیز بر روی سیستم خود فایل های زیپی دارید که آسیب دیده و یا خراب هستند و به نظر می رسد که هیچ راهی برای استخراج محتوای آن ها وجود ندارد، این واقعاً ایده خوبی است که ازنرم افزار پیشرفته Advanced Zip Repair برای اکسترکت کردن آن ها استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های ZIP را تعمیر کنید. یک فایل ZIP می تواند بر اثر دانلود ناقص یا کپی ناقص از یک CD یا DVD خش دار خراب شود. همچنین در صورت بدسکتور دار شدن هارد یا پاک شدن آن و بازيابي ناقص، احتمال خراب شدن آن افزایش پیدا می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید علاوه بر یک فایل ZIP یک فایل exe از نوع فشرده ZIP را نیز باز کرده و تا جایی که امكان دارد اطلاعات سالم موجود در آن را استخراج کنید. این برنامه می تواند فایل های تا حجم 4 گیگابایت را باز کند. همچنین می تواند فایل های چند تکه و به رمز در آورده شده را تعمیر کند. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار این است که می توانید چند فایل را به صورت دسته ای با هم تعمیر کنید.



ادامه مطلب