دنیای عجیب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

Free Fixer نرم افزاری چند منظوره برای حذف نرم افزار هایی که به طور ناخواسته در سیستم شما نصب شده اند از قبیل : ابزار های تبلیغاتی مزاحم ، ابزار هاي جاسوسي،تروجان ها،ويروس ها و كرم ها و همچنين فایل های آسیب دیده را تعمیر می کند .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

آیا نگران سرقت اطلاعات شخصی از طریق فلش دیسک ها و درگاه USB هستید ؟ آیا کامپیوتر و لپ تاپ شما چند کاربره می باشد و دوست ندارید کسی بتواند اطلاعات شخصی شما را جابجا کند. پیشنهاد ما به شما نرم افزار کم حجم Windows USB Blocker می باشد. این نرم افزار از متصل شدن هر گونه هارد اکسترنال ، فلش دیسک ها و ... به پورت USB شما جلوگیری می کند. از مزیت های بارز این نرم افزار می توان به هوشمند بودن نرم افزار در تشخیص حافظه های جانبی است بدین صورت که پورت USB شما را فقط برای حافظه های جانبی می بندد و باعث اختلال در سایر دستگاه های متصل مانند ( کیبورد ، پرینتر و... ) نمی کند.

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

ScreenBlur نام نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند برای قفل صفحه دسکتاپ شما می باشد. این نرم افزار با رابط کاربری ساده توانایی کار با آن را برای تمامی کاربران فراهم کرده است. این نرم افزار قابلیت شخصی سازی کامل دارد مثلا شما می توانید تعیین کنید بعد از زمانی مشخص از روشن شدن کامپیوتر و یا مدت زمانی بعد از انجام هیچ کاری روی کامپیوتر ، دسکتاپ شما قفل شود و بدون رمزی که شما به آن داده اید کسی قادر به دسترسی به اطلاعات داخل کامپیوتر نمی باشد ، یا شما می توانید در برنامه تعریف کنید که با فشردن دکمه ای خاص دسکتاپ قفل شود. همچنین شما قادر هستید که برای پس زمینه این نرم افزار عکس های خودتان را انتخاب کنید.



ادامه مطلب

دانلود آنتي ويروس ( آپلودكده )

 

دانلود License ( آپلودكده )

قسمت های مختلف نرم افزار :
- Firewall: محافظت در برابر هکرها
- System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
- Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
- Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
- Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
- Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
- Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبليغاتي و سارقان هویت

طریقه نصب :

شروع به نصب نرم افزار کنید ، طي مراحل نصب شماره لايسنس پيش فرض را پاك و يكي از شماره هاي لايسنس درون فايل Serial.txt را انتخاب كنيد ، در صورتي كه با هيچ يك از شماره لايسنس ها جواب نداد  توسط Keygen شماره جديد توليد كنيد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

نرم افزار Secure Eraser با استفاده از معروفترين روش هاي حذف داده و بازنويسي از اطلاعات حساس با روشي مطمئن ، شما را از حذف اطلاعاتتان بدون بازگشت مطمئن مي سازد .

سادگي پنچره اين نرم افزار علاوه بر استفاده آسان ، قابليت اين را هم دارد كه تا سقف حداكثر ۳۵ بار داده هاي حساس شما را بازنويسي كند كه خيال شما را از عدم دسترسي دوباره آن داده يا اطلاعات راحت مي كند، صرف نظر از اینکه آیا آنها از فایل ها، پوشه ها، درایو ها، سطل آشغال و یا اثری از گشت و گذار هستند.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل 

یک برنامه‌ای امنیتی قدرتمند که به شما امکان می دهد تا منابع مهم ویندوز را از لحاظ دسترسی محدود کنید. این ابزار به راحتی کمک می کند تا کامپیوترتان را مرتب نگه دارید. این برنامه شما را قادر به اعمال انواع محدودیت‌ های دسترسی برای محافظت از حریم خصوصی می‌سازد. شما می‌توانید دسترسی به قسمت‌ های مختلف کنترل پنل ویندوز مثل نمایشگر ، شبکه ، چاپگر ، سیستم و قسمت‌های رمزگذاری را محدود و غیر مجاز سازید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزاری که امروز می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم CamBlocker نام دارد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید برای بلاک وبکم شما کاربرد دارد و زمانی که شما هیچ استفاده ای از وبکم ندارید این نرم افزار به طور کامل دسترسی سایر افراد و نرم افزار ها را به صورت اتوماتیک قفل کرده و امنیت کامل را برای شما تضمین می کند. از طریق این نرم افزار شما به راحتی می توانید برای استفاده از وبکم خود رمز عبوری تهیه و تعیین نمایید تا جز شما شخص دیگری قادر به استفاده از وبکم نباشد که ضریب امنیتی را تا حد زیادی افزایش می دهد. از مزیت های اصلی این نرم افزار می توان به اجرای مداوم نرم افزار در system tray و استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم اشاره نمود که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار شده است. شما عزیزان هم اینک می توانید به راحتی آخرین ویرایش این نرم افزار را دانلود و از امنیت وبکم خود خاطر جمع باشید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

نرم افزار GiliSoft USB Stick Encryption قادر است تا انواع مموری های فلش و به طور کلی انواع حافظه های قابل حمل را قفل کند. شما برای استفاده از این نرم افزار فقط یکبار آنرا در رایانه خود نصب می کنید و سپس با اتصال فلش مموری خود به پورت یو اس بی سیستم اقدام به قفل آن می نمایید. در واقع این نرم افزار دارای دو قسمت می باشد قسمت اول که در ویندوز نصب می گردد و نقش واسطه را بین فلش و ویندوز ایفا می کند و قسمت اصلی که درون فلش مموری نصب میگردد. در واقع وقتی شما نرم افزار را اجرا می کنید از شما در خواست می کند تا حافظه پرتابل مورد نظر را به پورت یو اس بی سیستم وصل کنید با اینکار شما میتوانید فایل های اصلی نرم افزار را در حافظه مورد نظر نصب کنید و با خود همراه داشته باشید. پس از نصب فایلهای اصلی نرم افزار بر روی حافظه، از شما می خواهد تا پسوردی را برای آن انتخاب کنید که با وارد کردن پسورد کلیه پوشه ها و فایلهای موجود در حافظه ناپدید خواهند شد و تنها آیکون برنامه باقی می ماند که برای ظاهر کردن اطلاعات موجود  در مموری می بایست پسورد را وارد کنید.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد