دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

CD DVD Label Maker یک نرم افزار حرفه با کاربرد آسان می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی کاور سی دی و دی وی دی های مورد نظر خود مانند ویدئو، موزیک، عکس های خانوادگی، پشتیبان اطلاعات، هدیه و … استفاده نمایید. این نرم افزار با محیط گرافیکی خود به شما امکان ساخت آسان کاور و لیبل دیسک ها و در نهایت پرینت آن ها را میدهد. این نرم افزار به شما در پیدا کردن دیسک مورد نظرتان در میان تمامی دیسک ها به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار از انواع دیسک ها، جلدها، کاغذ ها، پرینترها و تمامی موارد مورد نیاز دیگر در زمینه طراحی کاور پشتیبانی به عمل می آورد.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker ابزار قدرتمند فلش جهت ساخت فلش های ابتدای سایت، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. تنظیم نوشته کاملاً قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و ... بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Aleosoft می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker:
- ارتفاع، عرض و قاب فیلم فلش سفارشی
- توانایی اضافه کردن حاشیه به فلش سینمایی
- امکان اضافه کردن پیش لودر
- قابلیت اضافه کردن فایل صوتی WAV و MP3 برای صدای پشت زمینه
- قابلیت اضافه کردن چندین صفحه یا فلش سینمایی به پیش زمینه
- امکان نمایش نوار بارگذاری فلش در صفحات وب
- امکان انتخاب عکس پشت زمینه و پشت زمینه های آماده با افکت های قابل تنظیم
- نمایش نوشته به صورت ثابت و یا افکت های زیبا و متحرک با امکان تنظیم زمان نمایش
- لینک کردن نوشته مورد نظر یا کل بنر به آدرس سایت مورد نظر
- باز کردن یک صفحه وب بعد از پایان نمایش فلش یا هنگام کلیک بر روی آن
- خروجی به صورت فایل فلش SWF، عکس متحرک GIF و یا فایل ویدئویی AVI
- قابلیت تولید کد HTML برای نمایش فایل فلش بر روی صفحه وب
- بدون نیاز به نصب و حجم بسیار کم
- استفاده آسان و کاربرپسند
- و ...

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

123 Flash Banner  نرم افزاری است که ساخت بنر فلش را انجام می دهد. اگر با نرم افزار هایی مانند Flash یا SwishMax آشنایی ندارید، همچنین می خواهید یک بنر فلش حرفه ای را خود طراحی کنید، دیگر نیاز به یادگیری آن ها ندارید. با این نرم افزار تنها با چند کلیک به سرعت برای شما یک فلش زیبا و حرفه ای طراحی می کند. 123 Flash Banner یک وسیله تبلیغ دیجیتالی مدرن با مزایای بسیار در مقایسه با بنر های گرافیکی معمولی مانند GIF یا JPG است. فقط یکی از قالب های بنر را انتخاب کرده و از توضیحات پیروی کنید. بعد از طی کردن مراحل معدود بنر شما ساخته می شود. شما می توانید به سادگی متن را وارد کنید، رنگ زمینه و عکس را برای هر صفحه جداگانه قرار دهید، چندین پاراگراف متنی اضافه کنید و فونت های مختلف، سبک، موقعیت و افکت انیمیشنی مختلف برای هر پاراگراف قرار دهید. وقتی بنر و ساخت درونی آن کامل شد آن را در فورمت Adobe Flash movie ،GIF image ،GIF image از طریق نشر Wizard خارج کنید. پس از ذخیره آن را در Host خود قرار دهید. با این نرم افزار قادرید چشم های بیشتری را به سایتتان جلب کنید. 

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker ابزاری کامل برای کمک به کاربر در زمینه ساخت متون سه بعدی ، لوگو و دکمه ها (button) می باشد. قابلیت این نرم افزار در دارا بودن اشکال و افکت ها و نمونه های آماده بسیار زیاد می باشد. ابزارهای زیادی برای زیباسازی متن و لوگو وجود دارد و تمام ابزار در دسترسی سریع قرار دارند و همچنین کاربرد این نرم افزار بسیار ساده می باشد. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است ، میتوانید نوع اشکال را انتخاب کنید ، دور گرد بودن ، تنظیم نور و افکت ها تماما در اختیار شما خواهد بود.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

توسط نرم افزار Romantic Photo شما قادر خواهید بود که جلوه های زیبا و رمانتیک به تصاویر خود بدهید و خروجی تصویر به حدی حرفه ای است که گویا بهترین توسط بالاترین تکنیک های عکاسی انجام شده است. این نرم افزار با افزودن جلوه های ویژه و نورپردازی طرحی دلنشین برایتان به ارمغان می اورد.این نرم افزار با 30 فیلتر و تنها با یک کلیک عکس های رمانتیکی برایتان بوجود می اورد .



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

 Home Plan Pro نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی های قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخاب های بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و ... پشتیبانی می کند. و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله 3ds Max، مایا و ... سازگار می باشد.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد