دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

Quick StartUp نام ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی جلوی اجرای هر نرم افزاری را در Startup ویندوز بگیرید و با انتخاب گزینه ی Delay اجرای آن را به تعویق بیاندازید یعنی این برنامه مدتی پس از بالا آمدن ویندوز بالا بیاید و با این کار به بالا ماندن سرعت سیستم کمک کنید .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

شده گاهي اوقات بخواهيد فايل يا پوشه هايي را به پوشه ديگر انتقال دهيد يا كپي كنيد اما عمل انتقال شما به كپي تبديل شده باشد ، اين نرم افزار بر عمل شما مديريت ميكند كه كشيدن يك فايل به پوشه الزاما عمل كپي باشد يا عمل انتقال. نحوه كار با نرم افزار نيز آسان است به طوريكه با انتخاب copy item ، عمل كشيدن و رها كردن باعث كپي شدن و با انتخاب move item ، فايل انتقال داده خواهد شد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

 یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! در اینجاست که نرم افزار Don't Sleep به کمک کاربران می آید، این نرم افزار به گونه ای عمل میکند که تمامی این عملیاتها را به هر دلیلی که باشند، غیر فعال می کند و با خیال راحت می توانید فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم و یا ... برای دانلود قرار دهید و یا برای سایر کارها سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

RoboTask نام نرم افزاری هوشمند و ربات گونه برای انجام اتوماتیک و انجام فرامین شما در کامپیوتر می باشد. با داشتن این نرم افزار با خیالی آسوده تمامی کارهای کامپیوتری خود را به این نرم افزار بسپارید. عازم سفر هستید ، دسترسی به اینترنت ندارید و میخواهید ایمیلی در نبود شما خودکار ارسال شود کافیست آدرس ایمیل ، موضوع و زمان ارسال را به نرم افزار بدهید و RoboTask خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد البته این گوشه ای از صدها کاری است که این نرم افزار برای شما انجام می دهد. انجام کارهایی نظیر ( کپی ، پیست ، کات و...) ، انجام کارهای مختلف برروی FTP و سرویس های وب ، امکان اجرای فایل های متنی ، امکان خاموش کردن خودکار کامپیوتر ، تهیه بکاپ خودکار ، امکان دانلود اتوماتیک از اینترنت با دستور تعیین شده توسط شما و ... از جمله ویژگیهای این نرم افزار می باشد.

 

روش نصب و کرک نرم افزار RoboTask :
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل RoboTask.v5.6.4.809.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی قسمت JUNLAJUBALAM (متن آبی رنگ) کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار SaiedSoft ShutDown System این امکان را به شمان می دهد که شما با دادن ساعت یا دقیقه یا ثانیه سیستم خود را خاموش نمایید



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

درایور های سخت افزار برای استفاده از حداکثر کارایی باید همواره بروز باشند. در این بین نرم افزارهای زیادی وجود دارد که قادر است درایور های شما را بروزرسانی کند. IObit Driver Booster نرم افزاری جدید از شرکت IObit است که قادر است تنها با یک کلیک درایور های شما را اپدیت کند. این نرم افزار با آپدیت درایورها شما در در برابر کراش های ناگهانی ، افت سرعت و ... بیمه میکند. تنها کاری که شما باید انجام دهید کلیک کردن روی دکمه Scan است سپس با پیدا کردن درایور های نیاز به آپدیت کافیست روی Update All کلیک کنید و تمام ! در مقایسه با سایر نرم افزار های اپدیت درایور IObit Driver Booster می تواند عملکرد سیستم شما را بهینه کند و همچنین بهترین عملکرد را در زمان بازی داشته باشید.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

XYPlorer نرم افزار مدیریت فایلی با واسطی گرافیکی با چندین سربرگ می باشد با ارائه قابلیت جستجوی فایل قدرتمند، ابزارهای مشاهده چندمنظوره، واسط گرافيكي با قابلیت دلخواه سازی بالا، و روش های متفاوت و منحصربفرد برای خودکارسازی موثر وظایف گردشی می باشد که می تواند به عنوان جایگزینی بسیار مناسب برای برنامه اکسپلورر ویندوز های ۹۸, NT, ME, 2000, XP, XP x64, 2003, Vista, Vista x64 مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از قابلیت مرور سربرگی این نرم افزار خواهید توانست سربرگهای بدون محدودیت از لحاظ تعداد، برای پرش بین فولدرها را تنها با استفاده ازیک کلیک در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید سربرگها را تغییر نام دهید، آنها را به یک سو شیفت دهید، آنها را مخفی نمایید، آیتم های مختلف را به درون عناوین سربرگها بکشید و رها نمایید، که البته این سربرگها این توانایی را دارند که پیکربندی های مختلف را بصورت تک تک به خاطر سپرده و نیز پیکربندی های آنها را در بین قسمتهای مختلف به خاطر بسپارند. شما غالبا سیستم خود را برای فایلهایی که در ۲۴ ساعت گذشته افزوده شده اند، جستجو می نمایید. این کار به عهده تب جستجوگر نرم افزار با عنوان “finding tab” بگذارید تا عملیات جستجو را برای شما تنها با استفاده از یک کلیک انجام دهد.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد