دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

BlackHawk Web Browser مرورگری بسیار سریع و قدرتمند میباشد که تلفیقی از سرعت مرورگر کروم و قابلیت های عملی فایرفاکس می باشد. این مرورگر با رابط کاربری زیبا و آسان لذت وبگردی شما را دو چندان می کند. علاوه بر آن این مرورگر از امنیت بالا برای وبگردی استفاده میکند و از پسوردها و کارهای شخصی شما حفاظت کاملی می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود ار پرشين گيگ

GreenBrowser یک مرورگر بسیار سبک و جایگزین مناسب برای اینترنت اکسپلورر می باشد. شما با نصب این مرورگر می توانید از قابلیت های بیشمار آن مانند امکان جستجو , تولبار خارجی , دانلود منیجر , استفاده از اسکین , مدیریت صفحات , استفاده از پلاگین ها , استفاده از کلید های میانبر تغییر رنگ زمینه صفحات و … استفاده کنید. این مرورگر سبک سرعت قابل توجهی در بارگذاری صفحات وب دارد و اکثر قابلیت های مرورگر هایی چون اپرا و فایرفاکس را دارا می باشد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

FeedDemon نرم افزاری است كه با استفاده از استانداردهای RSS و Atom و با پشتیبانی از زبان XML به اطلاعات جدید وب سایت ها دست یافته و آنها را به آسانی و به سرعت استخراج و به نمایش میگذارد! بی شك این نرم افزار بیشترین كاربرد را در میان كاربرانی كه از خطوط كم سرعت اینترنتی استفاده می كنند داشته و برای اكثر ایرانیان و كشورهای مشابه واقعاً غنیمت است. شما می توانید آدرس وب سایت های مورد علاقه خود را كه از پروتكل های فوق پشتیبانی میكنند، را در گروه های مختلف موضوعی به صورت تفكیك شده لیست كرده و همزمان با ورود به اینترنت به كلیه اطلاعات جدید آن ها دسترسی پیدا كنید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

 

 

Avant Browser یک مرورگر سریع ، امن ، پایدار ، کاربرپسند و همه کاره است که وبگردی را برای شما لذت بخش تر می کند . این مرورگر ویژگی هایی مشابه ای با اینترنت اکسپلور دارد و بر اساس هسته ی آن کار می کند . دارای RSS/ATOM Reader برای دسترسی سریع به مطالب وب سایت های مختلف است که با توجه به سرعت کم اینترنت در کشور ما این قابلیت می تواند در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی کند . قابلیت های متعدد دیگری همچون جستجوی مستقیم در موتورهای جستجوگر ، مسدود سازی صفحات پاپ آپ مزاحم و تبلیغاتی ، در دسترس بودن در 41 زبان مختلف ، ذخیره سازی مطمئن یوزر و پسوردهای کاربر در وبسایت های مختلف ، مدیریت صفخات با موس ، قابلیت تمام صفحه شدن (Full Screen) ، سازگاری کامل با IE ، بازیابی امن صفحات در صورت خاموش شدن ناگهانی رایانه ، شخصی سازی پوسته های را نیز دارد .



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلودکده 

 

 نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم دارای قابلیت هایی از جمله سرعت بالا در بارگزاری صفحات،دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)، امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت، جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان، جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)، محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی، زیبایی در طراحی، دارای پوسته های مختلف، پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 و ...

 

 



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلودکده

 

نرم افزار مرورگر اینترنت Opera v12.11 

اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد