دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

 

نسخه میکرو فتوشاپ CS5 تقریبا تمامی امکانات نسخه کامل آن را دارد و مانند مابقی فتوشاپ ها می توانید پلاگین ها و بخش های اضافی را برروی آن نصب نمایید. از مزایای اصلی فتوشاپ CS5 میکرو، رجیستر بودن آن که دیگر نیاز به فعال سازی یا کرک کردن ندارد و در مدت زمان بسیار کمی نصب می شود و مناسب برای کامپیوترهایی که دارای سخت افزار پایین هستند. این نرم افزار به زبان روسی و انگلیسی می باشد.امید است این نسخه از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 

 

دانلود از پرشین گیگ

مسنجر Conferendo ارتباط صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم میکند و با سیستم عامل های ماکروسافت ویندوز ۲۰۰۰ ، ویندوز ایكس پی ، ویندوز ویستا ، ویندوز ۷ و ویندوز ۸ سازگاری دارد .

حداقل سیستم مورد نیاز برای ارتباط از طریق این مسنجر :

CPU clock 700Mhz به بالا و ۱۲۸Mb RAM

حداقل سرعت اینترنت برای ۲ طرف 64kb/s



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 نرم افزار WonderFox Video Watermark با رابط کاربری آسان و قدرتمند شما را قادر می سازد متن ، انیمیشن و لوگوی خودتان را اضافه کنید. این نرم افزار قادر به اضافه کردن دسته ای واترمارک به ویدیوها می باشد و با سرعت بالا این کار را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار قادر به اضافه کردن واترمارک به فرمت هایی نظیر AVI، MPEG، WMV، MP4، MKV ، 3GP ، RM ، FLV ، SWF می باشد و البته می توان از آن به عنوان یه مبدل قدرتمند ویدیوی استفاده کرد و ویدیو ها به فرمت هایی نظیر AVI ، MPEG، WMV، MP4، MKV ، 3GP ، RM ، FLV ، SWF تبدیل می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

BlackHawk Web Browser مرورگری بسیار سریع و قدرتمند میباشد که تلفیقی از سرعت مرورگر کروم و قابلیت های عملی فایرفاکس می باشد. این مرورگر با رابط کاربری زیبا و آسان لذت وبگردی شما را دو چندان می کند. علاوه بر آن این مرورگر از امنیت بالا برای وبگردی استفاده میکند و از پسوردها و کارهای شخصی شما حفاظت کاملی می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل

پس از دانلود ، مسنجر اسكايپ را باز كرده و از نوار ابزار tools را انتخاب و روي change language رفته ، سپس روي  load skype language file  كليك كنيد و فايل دانلود شده را انتخاب كنيد .



ادامه مطلب