دنیای عجیب

دانلود از آپلود کده

دانلود از پیکو فایل

 

 

با استفاده از این اسکریپت میتوانید یک آپلود سنتر حرفه ای برای سایت خود را اندازی کنید

ویزگی ها:

  • نصب و به روزرسانی راحت
  • قابلیت عضویت نامحدود کاربر
  • مدیریت کاربران
  • طراحی زیبا
  • استفاده از تکنولوژی ای جکس
  • ارسال اطلاعیه با استفاده از ایمیل
  • دارای نسخه موبایل
  • قابلیت اشتراک گذاری توسط گوگل پلاس، فیسبوک، تویتر و ایمیل
  • قابلیت آپلود مجدد
  • قابلیت آپلئد از طریق FTP
  • قابلیت آپلود چنید فایل
  • نمایش عکس های آپلود شده


ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

با استفاده از نرم افزار Connectify Pro قادر خواهید بود تا اینترنتی را که بر روی لپ تاپ که ویندوز سون نیز بر روی آن نصب شده است را به یک فرستنده WiFi Hotspot تبدیل کنید و اینترنت را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا تمامی افرادی که در محیط اطراف شما و یا محل کار شما هستند بتوانند با وارد کردن رمز عبور که در نرم افزار تعریف کرده اید از اینترنت شما بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند بدون استفاده از هیچگونه قطعه سخت افزاری اقدام به پخش کردن امواج در محیط اطراف کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وایرلس برای شما فراهم کند. همچنین افراد دیگر می توانند از طریق موبایل و بصورت گروهی به شبکه شما متصل شده و از اینترنت شما بهره مند شوند. همچنین این نرم افزار قادر است تا محیطی را برای شما فراهم کند که بدون نیاز به اینترنت و از طریق آفلاین یک شبکه محلی تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال فایل بین دستگاه های مختلف از طریق WiFi کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

Anti-Trojan Elite همانند یک دیوار آتشین در هنگام کار با اینترنت از سیستم محافظت و مانع از ورود و یا اجرای برنامه های جاسوسی و اسبهای تروا می شود.همچنین این نرم افزار می تواند تمام فایلهای نفوذی و هک ها را شناسایی و از ورود و فعالیت آن ها در رایانه ی شما جلوگیری کند.این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از ۲۲۰۰۰ تروجان،کرم و کی لاگر را دارا می باشد.

- برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:

 

- حفاظت و انجام نقش یک دیواره آتش(Firewall)قدرتمند در مقابل  نرم افزارهای جاسوسی و تروجانها

- جستجوی سریع و قدرتمند در جهت شناسایی انواع تروجان ها،کرم ها و برنامه های مخرب

- قابلیت آپدیت از سایت رسمی بدون محدودیت

- سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز

- امکان اسکن و بررسی فایلهای فشرده

- محیط کاربری ساده

- و…

 

 



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پرشین گیگ

Teleport نرم افزاری کم حجم و آسان برای دانلود یک وبسایت به صورت کامل و مرور آن در زمان های دلخواه به صورت آفلاین می باشد.این نرم افزار برای افرادی که می خواهند به مسافرت بروند و دوست دارند از صفحات وب در مسیر استفاده کنند ولی به اینترنت دسترسی ندارند ، مناسب است.

 



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

Spy Emergency نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای توسط کمپانی NETGATE Technologies طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی، کرم های اینترنتی، برنامه های دزدی هویت و… نیز به سیستم جلوگیری می نماید.

 



ادامه مطلب

دانلود

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس و سکوریتی اوست 2013/02/23

این فایل برای نسخه های 5 و 6 و 7 قابل استفاده است.



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

حتما شما سایت و بازی مشهور تراوین را می شناسید و چند باری این بازی را انجام داده اید, و به محبوبیت این بازی پی برده اید. امروز قصد داریم بازی شبیه به تراوین به شما معرفی کنیم.

Devana یک سیستم متن باز و رایگان جهت ایجاد سایتهای بازی رایگان می باشد! با استفاده از Devena میتوانید یک سایت بازی آنلاین راه اندازی کنید و کاربران با عضویت در سایت شما میتوانند در این بازی شرکت کنند! با استفاده از این سیستم میتوانید امکاناتی فراتر از تراوین ایجاد کنید… هر کاربر در این سیستم میتواند یک قلعه برای خود ایجاد کند و به فرمانروایی در قلعه بپردازد, سیستم دفاعی خود را گسترش دهد و به دیگر قلعه ها حمله کند و بسیاری از امکانات دیگر



ادامه مطلب


دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

 

CHESS OPEN SOURCE یک سیستم متن باز و رایگان می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک سایت بازی آنلاین شطرنج با امکانات فوق العاده راه اندازی کنید!این سیستم دارای امکانات بسیار فراوانی می باشد که به برخی از آن ها اشاره میکنیم

 

 سیستم عضو گیری
 استفاده از Ajax در سیستم
سیستم چت آنلاین بین کاربران!
 قابلیت جستجوی کاربران
قابلیت نمایش پروفایل هر کاربر
 قابلیت مشخص نمودن وضعیت هر کاربر (آنلاین,مشغول,…)
 نمایش کاربران آنلاین
قابلیت چت کردن با فرد مقابل در هنگام بازی شطرنج



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

 

وردپرس ابزاری قدرتمند برای مدیریت و ایجاد بلاگ و سایت های اینترنتی می باشد. در میان ابزارهای گوناگون مدیریت وب به گفته متخصصان وردپرس از پرکاربردترین و در عین حال ساده ترین سیستم مدیریت وب است.

در این نگارش چندین مشکل امنیتی برطرف شده است

از جمله تغییرات مهم اعمال شده در این نگارش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوسته‌ی تازه ۲۰۱۲

تغییر مدیریت پرونده‌های چندرسانه‌ای

سازگاری کامل با نمایشگرهای باوضوح بالا (رتینا)

امکان ساخت گالری تصاویر با شیوه‌ای نوین



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

اسکریپت Avatar Chat نسخه ۳.۰ یکی از بهترین اسکریپت های چت روم است که کارایی و امکانات بسیار بالایی دارد . این اسکریپت نال شده می باشد



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

نرم‌افزار Password Depot ابزار بسیار قدرتمندی است که برای حفاظت از کلیه پسوردهای محرمانه و مهم از دسترس دیگران طراحی شده است.با استفاده از این برنامه بسیار آسان‌تر از آن چیزی که فکرش را کنید می‌توانید روی کلیه فایل‌های مورد نظرتان رمز گذاشته و برای این کار از الگوریتم‌های امنیتی بسیار حرفه‌ای استفاده کنید.جالب است بدانید این نرم‌افزار دوباره تمامی رمزهای شما را به کد تبدیل می‌کند تا پسوردهای شما به آسانی هک نشوند و در دسترس افراد سودجو قرار نگیرند.



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

 XUS PC Lock Ultimate Edition  یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پرشین گیگ 

 قابلیت‌های  نرم افزار Mipony :

- پشتیبانی از 66 سایت معروف اشتراک گذاری فایل

- دارای قابلیت شتاب دهنده دانلود

- دانلود فایلها به صورت کاملا اتوماتیک

- عدم احتیاج به خرید اکانت‌های پرمیوم سایتهای پشتیبانی شده

- امکان آپدیت اتوماتیک سایت‌های پشتیبانی کننده نرم افزار

 

 

 

- بدون نیاز به نصب (پرتابل)



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

نرم افزار Foto-Mosaik-Edda یک برنامه ی بسیار جالب می باشد که به شما کمک می کند تا به سادگی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک ، تصاویر موزاییکی را از عکس های مورد نظر خود بسازید بی آنکه طراحی خوش ذوق باشید و یا دانش نرم افزار های گرافیکی را داشته باشید . تنها کافیست تا پس از نصب نرم افزار ، یک بانک اطلاعاتی از تصاویر خودتان بسازید و لازمه ی انجام آن ، انتخاب دایرکتوری عکس هایتان می باشد . پس از آن با انتخاب یک تصویر که قصد موزاییکی کردن آن را دارید می توانید تصویری اعجاب انگیز ساخته و همگان را انگشت به دندان کنید ! با توجه به حجم کمی که نرم افزار Foto-Mosaik-Edda دارد ، پیشنهاد می کنیم تجربه ی آن را از دست ندهید



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

 قابلیت های نرم افزار  Soda 3D PDF Reader

- اجرا و نمایش سریع انواع مختلف فایلهای PDF

- نمایش سه بعدی فایلهای PDF بدون نیاز به تغییر در فایل

- امکان ساخت فایل PDF‌ از محیط نرم‌افزارهایی همچون Word و Excel و PowerPoint و …

- امکان تبدیل فایلهای PDF به متن یا عکس یا صفحه وب Html

- امکان ساخت PDF از طریق مرورگرهای مختلف اینترنتی و ارسال اتوماتیک فایل ایجاد شده به پست الکترونیکی

- ویرایش مستقیم فایل‌های PDF‌در محیط اصلی نرم افزار

- و ...

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

با استفاده از این اسکریپت میتوانید برای کاربران سایت خود VIP تعریف کنید و کاربران فقط با داشتن یوزر و پسورد میتوانند فایل خاصی را دانلود کنند.

ویژگی ها:

قابلیت تعریف گروه های کاربری (یک ماهه، سه ماهه و…)

قابلیت تعریف بی نهایت کاربر

قابلیت مدیریت کاربران

قابلیت مدیریت گروه های کاربری

قابلیت غیر فعال سازی کاربر پس از مدتی مشخص به صورت اتوماتیک

سیستم نصب کننده خودکار

برای نصب اسکریپت کافیست پوشه install را اجرا کنید



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 روش کرک کردن برنامه

1.       پس از نصب برنامه را اجرا کنید . در پنجره باز شده از طریق منوی Help  بر روی گزینه Register TurboFTP  کلیک کنید .

2.       فایل Serial را باز کنید و Serial و Name  را کپی و در پنجره برنامه وارد کنید .

3.       بر روی کلید OK کلیک کنید . بر روی کلیک OK  کلیک کنید .

توضیحات برنامه

 

نرم افزاری قدرتمند و سریع که برای رد و بدل اطلاعات به سرورها مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر و سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار میباشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها میباشد.


برخی از قابلیت های نرم افزار:
- دارای سرعتی بالا و محیطی ساده
- پشتیبانی از قابلیت Resume جهت از سرگیری عملیات Download یا Upload پس از قطع ارتباط و اتصال مجدد به اینترنت
- پشتیبانی از فایل های حجیم
- پشتیبانی از Firewall و دیواره های آتش (HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a and SOCKS 5)
- پشتیبانی از خاصیت Drag and drop (کشیدن و رها کردن) جهت دریافت و ارسال ساده تر اطلاعات
- نمایش اطلاعات گوناگون پیرامون فایل ها و پوشه ها
- دارای قابلیت Encryption یا رمز نگاری فایل ها پیش از انتقال آنها, با استفاده از بهترین پروتکل های امنیتی دنیا
- سازگار با برنامه های مختلف FTP جهت Import و وارد نمودن اطلاعات وب سایت ها به برنامه (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)
- پشتیبانی از زبان های مختلف: French, Italian, German, Dutch, Spanish, Swedish, Portuguese, Russian, Chinese
- ضبط تنظیمات کانکشن های قبلی به وب سایت ها جهت دسترسی سریع کاربر به آنها
- دارای قابلیت Scheduled جهت زمان بندی برنامه برای اتصال اتوماتیک کامپیوتر به اینترنت و انجام عملیاتی خاص در زمان تعیین شده
- دارای مکانیزم Anti-idle جهت جلوگیری از قطع اتصال
- سازگار با کلیه ویندوز های Windows 9x/ME/NT4/2000/XP
- و بسیاری قابلیت های دیگر …



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

نرم افزار FileZilla از جمله نرم افزارهای بسیار ساده اف تی پی است که به مدیران سایت ها این امکان را می دهد که به آسانی بتوانند به هاست سایت خود اتصال یابند. در این برنامه شما به راحتی قادر خواهید بود تا فایل های مورد نظرتان را در هاست آپلود کنید همچنین می توانید کارهایی از قبیل ساخت پوشه جدید ، انتقال و کپی فایل ها ، تغییر نام پوشه ها و فایل ها و بسیاری از کارهای دیگر را بر روی هاست خود انجام دهید.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- مدیریت و اتصال راحت و سریع به سرور.
- امکان توقف موقت در هنگام آپلود فایل قابلیت Resume.
- قابلیت دانلود فایل ها از روی سرور.
- امکان قرار دادن فایل ها در نوبت جهت آپلود.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

دانلود از پیکو فایل

 

 

اسکریپت pro chat rooms_v7.1.4  یکی از بهترین اسکریپت های چت روم میباشد

که کارایی و امکانات بسیار بالایی دارد و هرآنچه که شما به آن نیاز دارید را در آن

گنجانده شده نصب این اسکریپت به کسانی که می خواهند سایت چت روم راه بیندازند

توصیه میشود



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

دانلود از پیکو فایل

 

 

نصب آسان و اوتوماتیک٬ محیط کاربری آسان٬ محیط مدیریت کارآمد و ساده

هسته ایی قدرتمند٬ شمارنده و تاریخ شمسی برای ایرانیان

روش نصب

سطح دسترسی فایل config.php را روی ۷۷۷ قرار دهید( در مسیرsource/includes )

سطح دسترسی پوشه ی images را روی ۷۷۷ قرار دهید

بعد از نصب به مسیر زیر بروید:

sitename.com/upgrade



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

اسکریپت آپلود سنتر فایل FlexShare-1.5.4.3  که دارای عضو گیری

٬نصب آسان٬ پاک کردن خود کار فایل های قدیمی ٬

امکان طراحی آسان قالب برای سیستم و ...



ادامه مطلب

 

ساعت ۲ نصف شب یک اتاق

ساعت ۳ نصف شب کل خوابگاه منهای سرپرست

ساعت ۴ صبح هنگام خواب

وضعیت تحصیل در خوابگاه

اولین روزهای خوابگاه

گفت و گوی صمیمانه برسرآماده کردن صبحانه بعد از گذشت چند روز

پایان گفت و گو

امکانات غذایی در خوابگاه

طریقه ظرف شستن در خوابگاه

اواخر ترم وضعیت ۷۰درصد دانشجویان

و این هم آخر عاقبتش!!



ادامه مطلب

 

دانلود برنامه

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microangelo On Display:

- قابلیت تغییر ظاهر آیکون ها

- قابلیت تغییر سایز هر آیکون

- قابلیت تغییر فونت هر آیکون

- قابلیت بازگرداندن ظاهر هر آیکون به حالت اولیه

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

 



ادامه مطلب

 

دانلود برنامه

 

برخی ویژگی های نرم افزار Express Talk Business Edition :

- قابلیت برقراری تماس تلقنی اینترنتی از طریق PC به PC و یا PC به Phone از طریق سیستم VoIP SIP gateway provider .( اطلاعات کامل تر در رابطه با این سرویس )

- قابلیت برقراری 9 تماس همزمان در ان واحد با شماره های مختلف با استفاده از سیستم Call Wait !

--سازگاری با مخابرات و مودم های ایران

- سازگاری با هدست و میکروفن برای رد و بدل کردن صدا .

- سازگاری با فایروال در محیط شبکه .

- قابلیت پشتیبانی Call ID برای نمایش شماره های تماس گرفته.

- دارای دفترچه تلفن اختصاصی برای ذخیره تلفن های تماس .- سازگاری کامل با Microsoft Address Book.

- سازگاری کامل با call transfer و ارسال داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر از طریق تلفن .

- قابلیت ذخیره تماس های تلفنی بدون محدودیت به فرمتهای MP3 و WAV .

- قابلیت برقراری کنفرانس میان چندین شماره تلفن در صورت پشتیبانی مرکز سرویس دهنده .

- پخش موزیک به صورت پس زمینه تماس با فرمتهای مختلف !

و ....



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 ویندوز ویستا دارای قابلیتی می باشد با عنوان ReadyBoost که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از Flash Drive بتوانید کارآیی سیستمتان را ارتقا دهید. اما چنین امکانی در ویندوز XP وجود ندارد. نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr PRO این امکان را برای ویندوز XP شما نیز ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eBoostr PRO 3.0 Build 491:

- افزایش سرعت و کارایی سیستم

- استفاده از حافظه فلش بجای رم در رایانه

- افزایش سرعت اجرای ویندوز

- افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم

- صرفه جویی در هزینه

- قابل نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز

- محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار

- حجم بسیار کم برنامه

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- و …

 



ادامه مطلب

قضنفر داشته با بچش گرگم به هوا بازي ميكرده، يهو جو ميگيردش بچشو ميخوره!



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

دانلود از پیکو فایل

 

 

اسکریپت آپلود سنتر کلیجا دارای امکاناتی نظیر سیستم پلاگین و قالب عضوگیری و.......

هشدار: بعد از نصب پوشه install را حذف کنید تا اسکیریپت درست کار کند



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

دانلود از پیکو فایل

 

 

جوملا فارسی ۳.۰.۳ اولین توزیع بومی شده جوملا ۳ که بنام آرش کمانگیر نام گذاری

شده است 

برخی از مزیت های جوملا ۳.۰.۳

حل مشکلات مربوط به نمایش در موبایل

راهنمایی کامل نصب

بهینه سازی کتابخانه های جوملا جهت سازگاری بیشتر با زبان فارسی



ادامه مطلب

دانلود برنامه

نرم افزار جدید DenyBudy2.5.0 از طریق این نرم افزار میتوانید ای دی یاهو خود را بدون اجازاه از لیست دوستان هر کسی که بخواهید پاک کنید تا از مزاحمت یا چیز دیگر خلاص شوید.در حالت معمولی شما ای دی طرف مقابل رو پاک میکنید اما ای دی شما در ای دی طرف دیگر باقی مانده اما با این نرم افزار جالب ار اسان و نوعی عمل هک صورت گرفته میشود



ادامه مطلب

دانلود رایگان نرم افزار مشاهده پسورد های ستاره دار Nsasoft SpotAuditor 4.0.6

دانلود برنامه

SpotAuditor نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید. توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email و اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزار های چت اینترنتی مانند ICQ و MSN. پسوردهای FTP ، پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها. دادن امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید. علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده، نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود.



ادامه مطلب

دانلود برنامه

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.



ادامه مطلب

دانلود برنامه Luxand Blink! v2.3 برگرفته از سایت پی سی دانلود

دانلود برنامه

-قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :

-ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم

-بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته

-عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و …

-تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت

-افزایش امنیت کامپیوتر درمحیط کار یا خانه

-و …

 



ادامه مطلب