دنیای عجیب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار Advanced Defrag ابزاری حرفه ای و قدرتمند که جهت بهبود بخشیدن به سرعت هارددیسک و رفع اختلالات موجود در سکتور های آن طراحی و وارد بازار نرم افزار شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ی Defrag شما را قادر می سازد تا سریعاً هارد دیسک و پارتیشن های خود را آنالیز کرده و قسمت های جدا از هم و تکه تکه هارددیسک را پیدا کرده و به یکپارچه سازی هارددیسک بپردازید. با اینکار سرعت هارد دیسک و عمر آن بالا رفته و باعث می شود تا فضای از دست رفته و بدون استفاده آن به فضای آزاد برای استفاده تبدیل گردد. 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشين گيگ


دانلود از آپلودكده

 اکثر مشکلات کمبود سرعت رایانه از فضا های اشغال شده بی مورد در حافظه رایانه میباشد که این برنامه به بهترین شکل امکان بهینه سازی فضا را برای شما فراهم میکند به این صورت که فضا های خالی زیادی را که در حال هدر رفتن میباشد برای حافظه رایانه آزاد میکند و حتی اگر از این فضا ها استفاده نکنید آن ها کمک ویژه ای برای بالا بردن سرعت رایانه میکنند و در واقع با دارا بودن این برنامه دیگر به تنظیمات خاص و کار های مهندسی برای بالا بردن رایانه ندارید زیرا با این برنامه و با زدن چند کلیک به راحتی و بدون آسیب زدن به سخت افزار سرعت و فضای رایانه افزایش خواهد یافت.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

 

A73 Piano Station نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی مجازی تبدیل خواهد کرد به طوری که شما می توانید با فشردن کیبورد صدای پیانو را در بیاورید. این نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً حرفه ای است. همچنین آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار را می توانید با فرمت MP3 ذخیره کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هم می تواند یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کودکان بین سنین 7 و 12 باشد و هم می تواند مورد استفاده ی آهنگسازان حرفه ای قرار گیرد تا در هنگام سفر ایده های خود را با استفاده از آن پیاده سازی کرده و آن ها را تست نمایند.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پيكوفايل

نرم افزار Craagle یک موتور جستجوی مستقل به منظور یافتن فعالساز نرم افزارهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فعالساز های یک نرم افزار از قبیل crack, serial, key, keygen و سایر فایل های فعالسازی یک برنامه را بیابید. نکته حائز اهمیت در مورد این نرم افزار این است که شما به صورت مستقیم به فعالساز مورد نظر دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست که به سایت منتشر کننده آن مراجعه کنید. همچنین این برنامه کاربردی حجمی کمتر از یک مگابایت دارد و به صورت پرتابل می باشد. این نرم افزار از بیشتر سایت های منتشر کننده فعالساز نرم افزارها پشتیبانی میکند و شما با یک جستجو می توانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

 

Raidcall یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای ویندوز می باشد که با آن می توانید با کیفیتی بالا به چت کردن با افراد مختلف دنیا بپردازید .این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای چت صوتی ، چت متنی و چت به صورت گروهی را با خود در سیستم شما به ارمغان می آورد که توسط آن تجربه ای کاملا جدید در برقراری ارتباط صوتی خواهید داشت .با این نرم افزار می توانید بسیار آسان و به جای تماس تلفنی با دوستان خود تماس صوتی برقرار کرده و صحبت کنید . مخصوصا برای بازیکن های اینترنتی مانند تراوین ، خان وار ، تریباس و … یا دانشجویانی که در ساعاتی طولانی قصد گفتگوی صوتی دارند .



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

 Home Plan Pro نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی های قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخاب های بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 


با نرم افزار Team Viewer می توان با استفاده از شبکه جهانی اینترنت به کامپیوتر های Client اتصال برقرار کرد و به راحتی یک ارتباط دسترسی از راه دور برقرار کرد و کنترل کامپیوتر از راه دور را در دست گرفت . از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به امکان چت بلادرنگ, کشیدن و رهاکردن فایل ها بین دو کامپیوتر, پشتیبانی از Multi-Monitor اشاره کرد 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

شاید تا بحال فلش شما ویروس گرفته باشد؛ ویروسی که فولدرهای شما را به شورتکات(Shortcut) تبدیل می کند و فولدرهای اصلی را پنهان می کند(Hidden+System). این ویروس که “ویروس شورتکات” نام گرفته است، تهدید جدی برای اطلاعات شما بحساب نمی آید.

 درایو ویندوز را با نرم افزار اسکن نکنید چون احتمال از بین رفتن برخی فایل های ویندوز وجود دارد .



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده


نرم افزار Aston که توسط شرکت Aston Shell ارائه شده است دسکتاپ و پوسته ی جدید و استانداردی بوده که انبوهی از امکانات را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به شما اجازه خواهد داد تا تنها در عرض چند دقیقه ظاهر دسکتاپ خویش را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر داده و دسکتاپ زیبا و بی نظیری را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این Aston با ایجاد تولبار های بسیار زیاد در محیط دسکتاپ آن هم بدون زشت نمودن محیط دسکتاپ، دست یابی شما را به دیگر نرم افزار ها و برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را سریع تر نموده و با این کار از هدر رفتن فضای با ارزش دسکتاپ شما جلوگیری کرده و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تصاویر متحرک نیز برای پس زمینه ی دسکتاپ و حتی آیکون های برنامه های خویش استفاده کرده و جذابیتی خاصی به آن ها ببخشید. 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

Dropbox یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اشتراک گذاری اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنها بصورت آنلاین می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی کنید. کافیست شما وارد سایت برنامه شوید و یک اکانت برای خود ثبت کنید و  از ۲ گیگابایت فضای رایگان آن بهره مند شوید و سپس این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

نسخه جدید Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final

BitDefender يکي از قدرتمندترين ابزارهاي امنيتي ساخته شده در دنيا است که به عنوان بهترين آنتي ويروس نيز شناخته شده است . با بسته ي امنيتي BitDefender Total Security 2012 ميتوانيد جديدترين ابزارهاي امنيتي اين شرکت را داشته باشيد . داراي ابزار قدرتمند براي اسکن و از بين بردن فايل هاي مخرب ، فايروال ، کنترل کودکان در اينترنت و محدودسازي دسترسي آنها ، حفاظت از حریم خصوصی شما ، از بين بردن ايميل هاي اسپم و مزاحم است . قابليت بروزرساني خودکار ، اسکن برنامه هاي در هنگام اجرا ، موتور قدرتمند براي اسکن و شناسايي ، ديتابيس عظيم نرم افزار براي شناسايي هرگونه فايل مخرب ، قابليت حذف ردپاهاي اينترنتي و حفظ حريم شخصي ، از بين بردن ايميل هاي اسپم و ... از ويژگي هاي اين بسته ي امنيتي است . اين نسخه براي ويندوزهاي 32 بيتي است .



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

قابلیت های کليدي نرم افزار :

 - جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
و ...



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار avast! Internet Security:
- دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...
- دارای محیطی زیبا، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و آیکون ها بسیار جذاب
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها
- دارای 2 پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Script Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند
- قابلیت آپدیت خودکار آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با ویندوز 7 و XP و Vista به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آنها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- حفاظت کامل در برابر حملات اینترنتی و پوشش تمام اسکریپت های اجرایی بر روی سیستم عامل
- دارای لایسنس دائمی
- و ...



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

  دانلود Key از پرشين گيگ

Kaspersky Internet Security 2013 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد.  Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند .



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ZD Soft Screen Recorder:
- مراحل ساده تنظیم ناحیه فیلم برداری
- فشرده سازی همزمان با فیلم برداری جهت فیلم برداری طولانی
- ضبط صفحه نمایش به صورت صاف و بدون کند شدن کامپیوتر
- قابلیت تعیین برنامه زمان بندی جهت شروع و پایان فیلم برداری
- هماهنگ سازی کامل صوتی و تصویری
- قابلیت ضبط صفحه نمایش چند مانیتوره
- قابلیت ثبت صداها از چند منبع مختلف به صورت همزمان
- قابلیت گرفتن عکس با استفاده از کلید های میانبر
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI و WMV به عنوان خروجی برنامه
- امکان ضبط منابع چندگانه صوتی در یک زمان
- قابلیت گرفتن اپنجیال، DirectDraw، Direct3D 8/9/10/11 محتوای ارائه شده روی صفحه نمایش
- قابلیت فیلم برداری از چند صفحه نمایش
- قابلیت فیلم برداری از محیط بازی ها
- قابلیت نشان دادن شماره FPS بر روی صفحه بازی PC
- رابط کاربری ساده و استفاده آسان
- و …



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

 

VideoSpirit Pro نام نرم افزاری مفید است که در زمینه بریدن کلیپ های بلند و فیلم ها می تواند بسیار راه گشا باشد. این ابزار که تنها برای بخش بخش کردن یک ویدئو بلند طراحی شده است این امکان را فراهم نموده تا همه کاربران بتوانند به سادگی به خواسته های خود دست پیدا کنند.این ابزار کوچک تعداد افکت جالب هم در خود جای داده تا در صورت لزوم کاربران بتوانند از آن ها استفاده نمایند ؛ پشتیبانی از فرمت های مختلف هم بخشی دیگر از قابلیت های این ابزار به شمار می رود. چسباندن همه تکه فیلم ها به یکدیگر هم گاهی می تواند بسیار جذاب باشد که این کار هم از عهده VideoSpirit Pro به راحتی برخواهد آمد. استخراج صدا از فیلم ها نکته جالبی است که هواداران زیادی میان کاربران دارد چراکه گاهی لازم است موزیک ها را از ویدئو موزیک ها برای اجرا در پلیرهای صوتی استخراج شود. نکته پایانی هم واسط کاربری جذابی است که هر کاربری را برای رسیدن سریع به خواسته هایش یاری می دهد.


ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و ... پشتیبانی می کند. و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله 3ds Max، مایا و ... سازگار می باشد.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

رمز عبور و نام کاربری نسخه آزمایشی Test مي باشد

 

نرم افزار ECOBox Small 2012 محصولی از شرکت مهندسی نرم افزار سایکو، یک نرم افزار رایگان جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق اینترنت می باشد.
 نسخه اول این نرم افزار که در تاریخ 14 آذر 90 عرضه شد توانست در مدت کمتر از یک ماه بیش از 24000 بار دانلودشده و بیش از 18000 کاربر در سراسر ایران و خارج از کشور جذب نماید.
هم اکنون گروه نرم افزاری سایکو با سابقه 8 ساله در این زمینه و ارسال حدودا 1600000 عدد پیامک در ماه با افتخار نسخه دوم این نرم افزار را منتشر کرده است که با قابلیت های ویژه ای به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

برخی از امکانات و ویژگی های این نرم افزار:
- طراحی شده در دو نسخه تحت وب و تحت ویندوز
- شماره 8 رقمی اینترنتی رایگان با پیش شماره 3000 
- قابلیت تشخیص شماره های واگذار نشده از طرف شرکت مخابرات ایران و عدم کسر هزینه برای آنها 
- پیگیری دقیق وضعیت پیامک ارسال شده (رسیده به گوشی، رسیده به مخابرات و ...) 
- قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی به صورت مستقیم و آنی
- قابلیت ارسال پیامک بر اساس شهر و استان و پیش شماره
- قابلیت ارسال پیامک با یک شخص یا یک گروه 
- قابلیت ارسال پیامک به صورت بازه ایی 
- قابلیت ارسال پیامک به صورت نظیر به نظیر 
- قابلیت ارسال پیامک هوشمند با متن متغییر به صورت اتوماتیک 
- قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات از سایر برنامه ها مانند اکسل 
- قابلیت چاپ اطلاعات به شکل ها گوناگون 
- قابلیت یافت اطلاعات تکراری و حذف آنها 
- قابلیت کار با هر نوع اینترنت از قبیل ADSL و Dialup و Wireless و ... 
- سرعت ارسال بسیار بالا، حدودا 120000 عدد پیامک در ساعت 
- سیستم قدرتمند برای مدیریت اطلاعات کاربران 
- سیستم دقیق گزارشات برای ارائه گزارشاتی متنوع از عملکرد سیستم 
- قابلیت دریافت پیامک 
رقابلیت ذخیر متن پیامکها جهت استفاده در آینده 
- شارژ آنلاین اعتبار پیامک 
- پشتیبانی آنلاین و تلفنی در ساعات اداری 
- ظاهری ساده و زیبا و کاربر پسند 
و ...



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان، که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را برایتان فراهم می آورد و هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، مالزی، ماکائو و ترکیه می باشد. هم اکنون نسخه ی کامپیوتر این نرم افزار فوق العاده نیز وارد بازار شده است و به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر خود، با استفاده از هر یک از اعتبارها یا QR code reader روی نرم افزار موبایل خود، به اکانت LINE خود متصل شوید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما با هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا بسیار خوب می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. با استفاده از این نرم افزار مسنجر می توانید در هر جای دنیا که هستید هم چنان با دوستان و خانواده ی خود در تماس باشید. این نرم افزار دارای بیش از 250 شکلک و استیکر جالب است که مکالمه های شما را سرگرم کننده خواهد کرد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

 


Tango 
نرم افزار رایگانی است که امکان برقراری تماس رایگان صوتی و تصویری را برای مردم در سراسر جهان فراهم نموده است. تماس های ویدئویی رایگان می تواند  تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند، برقرار شود. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tango:
- تماس رایگان صوتی و ویدئویی
- ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتان
- اضافه کردن انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
- صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
- نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنند
- استفاده آسان
- و ... 



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 دانلود از پیکوفایل

 

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلودکرد.

برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتانعکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید. برای تنظیمات ورودی و خروجی صدا و تصویر می توانید از بخش settings نرم افزار وایبر به خوبی حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را سفارشی کنید تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس notification مورد نظر برای شما اعمال شود. اضافه بر این می توانید تماس صوتی و تصویری خود را از دسکتاپ به تلفنتان هدایت کنید. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Viber:
- سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی
- برقراری تماس صوتی-ویدیویی
- امکان انتقال تماس از کامپیوتر به تلفن همراه 
دانلود آسان عکس و فیلم
- تنظیم آسان ورودی و خروجی صدا و تصویر با استفاده از بخش settings
- امکان سفارشی سازی وایبر تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس، notification مورد نظر برای شما اعمال شود
- و ... 


ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

MagicScore Note نرم افزار نت نویسی و آهنگ سازی است که توسط سایت musicaleditor.com روانه بازار گردیده.این نرم افزار در مقایسه با نمونه های مشابه مانند Sibelius و Final بسیار سبک بوده مناسب کاربران مبتدی و علاقمندان به موسیقی و نت نویسی می باشد.به کمک این نرم افزار فرایند آشنایی با نت نویسی برای کاربران آماتور بسیار خوب پیش خواهد رفت چون کار با نرم افزار MagicScore Note به سختی نمونه های مشابه نیست . به طور کل بازه در بر گیرنده کاربران این نرم افزار آهنگ سازان، نوازندگان موسیقی، دانشجوهای رشته ی موسیقی، علاقه مندان و حرفه ای های موسیقی میباشد که میتوانند به خوبی از این محصول استفاده نمایند.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

شروع به کار با DAP بسیار ساده می باشد، تنها کافی است نرم افزار را برروی رایانه خود نصب نمایید، با همان روشی که همیشه برای دانلود استفاده می نمایید، دانلود های خود را انجام دهید و خود تفاوت و بهبودی را که در سرعت دانلود شما رخ میدهد را تماشا نمایید. این نسخه از نرم افزار ازنسل جدید سیستم عامل های مایکروسافت یعنی ویندوز۷ نیز پشتیبانی می نماید. به علاوه دانلود نمودن با نرم افزار مدیریت دانلود DAP که از فناوری امنیتی جدید ابتکاری دانلود مبتنی بر SpeedBit’s Multi Antivirus (MAV) Analysis استفاده می نماید، به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خود را با استفاده از پیشرفته ترین آنتی ویروس های جهان بررسی نمایید، بسیار ایمنتر از هر گون نرم افزلر مدیریت دانلود موجود می باشد. همچنین می توانید الگوی دانلود خود را با استفاده از الگوی دانلود اینترنت اکسپلورر که به شما اجازه گرفتن فایل با پنجره های دانلود را می دهد یا الگوی دانلود فایرفاکس که تمامی دانلود ها را دریک لیست دانلود فهرست می نماید، انتخاب نمایید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

FlashGet که پیش تر با نام JetCar شناخته می شد، نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند و همه منظوره ای می باشد که بگونه ای ویژه برای برطرف نمودن دو مورد از بزرگترین مشکلات در هنگام دانلود فایلهای خود از اینترنت یعنی سرعت و مدیریت فایل های دانلودی طراحی شده است. چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که برای دانلود فایلهای خود از طریق اتصال اینترنت کم سرعت استفاده می نمایید، یا در نیمه راه دانلود از ادامه انجام فرآیند بازمانده اید، ویا نمی توانید از عهده مدیریت دانلود فایلهای دریافتی روزافزون خود برآیید، نرم افزار FlashGet بهترین انتخاب ممکن برای شما است. این نرم افزار فایلهای دانلودی را به چندین قسمت تقسیم نموده و هر یک از این بخش را بصورت همزمان با دیگر قسمتها دانلود می نماید تا بدین وسیله سرعت دانلود فایلهای شما را از %۱۰۰ تا %۵۰۰ افزایش دهد. این ویژگی در کنار قابلیتهای ساده و در عین حال قدرتمند نرم افزار مدیریت دانلود FlashGet به شما کمک می نماید تا کنترل فایلهای دانلودی خود را بگونه ای که تاکنون هرگز تجربه آن را نداشته اید بدست گیرید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

Orbit Downloader يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مدیریت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اين برنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

 

 

Avant Browser یک مرورگر سریع ، امن ، پایدار ، کاربرپسند و همه کاره است که وبگردی را برای شما لذت بخش تر می کند . این مرورگر ویژگی هایی مشابه ای با اینترنت اکسپلور دارد و بر اساس هسته ی آن کار می کند . دارای RSS/ATOM Reader برای دسترسی سریع به مطالب وب سایت های مختلف است که با توجه به سرعت کم اینترنت در کشور ما این قابلیت می تواند در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی کند . قابلیت های متعدد دیگری همچون جستجوی مستقیم در موتورهای جستجوگر ، مسدود سازی صفحات پاپ آپ مزاحم و تبلیغاتی ، در دسترس بودن در 41 زبان مختلف ، ذخیره سازی مطمئن یوزر و پسوردهای کاربر در وبسایت های مختلف ، مدیریت صفخات با موس ، قابلیت تمام صفحه شدن (Full Screen) ، سازگاری کامل با IE ، بازیابی امن صفحات در صورت خاموش شدن ناگهانی رایانه ، شخصی سازی پوسته های را نیز دارد .



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

 دانلود از پرشین گیگ

معمولاً كامپیوتر در تمام روز كار می كند و مانیتور نیز همواره روشن است و فقط مدت زمان كوتاهی روی Screen Saver است.خاموش کردن مانیتور (به خصوص هرچه قدر که مانیتور بزرگتر باشد)، در صرفه جویی در میزان برق مصرفی کامپیوتر بسیار تأثیرگذار است. زمانی که مانیتور خود را بر روی Screen Saver قرار می دهید، این كار در میزان برق مصرفی تا ۶۰% صرفه جویی می كند و اگر Screen Saver ساده ای نصب كنید، با این كار می توانید میزان برق مصرفی مانیتور را تا ۱۵% كم كنید. اما بهتر است در صورتی كه مدت زمان طولانی نمی خواهید از مانیتور استفاده كنید، مانیتور را به طور كامل خاموش كنید. با استفاده از نرم افزار مفید و کاربردی Turn Off Monitor، قادر خواهید بود تا با تعریف یک کلید میانبر، یک شرتکات بر روی دسکتاپ و یا یک آیکون در سیستم ترای، هر زمان که لازم بود مانیتور سیستم را در حالت استندبای و یا خاموش قرار بدهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید برق مصرفی کامپیوتر را زمانی که از مانیتور استفاده نمی کنید کاهش دهید، توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار به این صورت نیست که یک محافظ صفحه نمایش سیاه و سفید برای مانیتور خود گذاشته باشید (که آن هم به میزانی برق کامپیوتر را مصرف خواهد کرد)، بلکه به منزله ی خاموشی کامل مانیتور خواهد بود، بدون آنکه نیاز باشد دکمه ی خاموش کردن روی مانیتور را بفشارید.



ادامه مطلب