دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Shadow Sub 4 Final نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب و همچنین بسیار قدرتمند برای ساخت و ویرایش فایل های زیرنویس می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید بیش از 100 نوع فرمت رایج زیرنویس را ویرایش کرده و یا دوباره بسازید، این نرم افزار دارای 2 زبان فارسی و انگلیسی میباشد و برای مترجمین فیلم و سریال داخل ایران طراحی گردیده است.نرم افزار همچنین قابلیت ترجمه زیرنویس را با استفاده از 3 موتور قدرتمند ترجمه مانند گوگل و ماکروسافت را دارا میباشد.

این برنامه که به فارسی سایه زیرنویس خوانده میشود توسط مهدی حسینی در طول 1.5 سال ساخته شده است.برنامه کاملا رایگان بوده و دارای محیط کاربر پسند نیز میباشد.


ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

CD DVD Label Maker یک نرم افزار حرفه با کاربرد آسان می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی کاور سی دی و دی وی دی های مورد نظر خود مانند ویدئو، موزیک، عکس های خانوادگی، پشتیبان اطلاعات، هدیه و … استفاده نمایید. این نرم افزار با محیط گرافیکی خود به شما امکان ساخت آسان کاور و لیبل دیسک ها و در نهایت پرینت آن ها را میدهد. این نرم افزار به شما در پیدا کردن دیسک مورد نظرتان در میان تمامی دیسک ها به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار از انواع دیسک ها، جلدها، کاغذ ها، پرینترها و تمامی موارد مورد نیاز دیگر در زمینه طراحی کاور پشتیبانی به عمل می آورد.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد