دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

اگر شما می خواهید به تصاویر خود کپی رایت اضافه کنید و البته فرقی ندارد این کپی رایت متن باشد و یا آرم و لوگو شخصی شما ، با نرم افزار TSR Watermark Image Software این کار بسیار راحت است. این نرم افزار از زبان های مختفی پشتیبانی میکند همچنین قابلیت انختاب دسته ای تصاویر و همچنین برای هر تصویر میتوانید بیش از یک کپی رایت قرار دهید. قابلیت افزودن افکت های متنوع به کپی رایت ها ، تغییر فونت و رنگ کپی رایت ها ، تغییر اندازه واترمارک ها برا اسا سایز تصاویر و پشتیبانی از ویندوزهای مختلف از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند است.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

uToolbox ColorPicker Tool نرم افزاری رایگان و مفید جهت انتخاب رنگ از هر نقطه بر روی صفحه نمایش/رومیزی است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا کد HTML و RGB رنگ انتخاب کرده را بدست بیاورید .(قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز)



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Absolute Color Picker نرم افزاری رایگان برای مدیران و طراحان وب می باشد . Absolute Color Picker نرم افزاری ساده است که به شما اجازه می دهد تا با مدل رنگ های مختلف رنگ خود را انتخاب کرده و کد HTML آن را بدست بیاورید . این نرم افزار قابل اجرا بر روی ویندوز های 95, 98, NT 4.x, 2000, 2003, XP می باشد .

از ویژگی های این نرم افزار :

- حافظه انتخاب رنگ تا ۱۲ نوع

- انتخاب رنگ از صفحه نمایش به طور مستقیم

- تبدیل رنگ به کد HTML و بالاعکس

- و ...



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

Free Fixer نرم افزاری چند منظوره برای حذف نرم افزار هایی که به طور ناخواسته در سیستم شما نصب شده اند از قبیل : ابزار های تبلیغاتی مزاحم ، ابزار هاي جاسوسي،تروجان ها،ويروس ها و كرم ها و همچنين فایل های آسیب دیده را تعمیر می کند .



ادامه مطلب

 

یه بار تو اینترنت داشتم می چرخیدم

 بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره.....!!!

 *****

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ :|



ادامه مطلب

 

از تو حرکت

از زمونه چاله چوله ،دست انداز ،پیچ خطرناک و احتمال ریزش کوه :|



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

آیا نگران سرقت اطلاعات شخصی از طریق فلش دیسک ها و درگاه USB هستید ؟ آیا کامپیوتر و لپ تاپ شما چند کاربره می باشد و دوست ندارید کسی بتواند اطلاعات شخصی شما را جابجا کند. پیشنهاد ما به شما نرم افزار کم حجم Windows USB Blocker می باشد. این نرم افزار از متصل شدن هر گونه هارد اکسترنال ، فلش دیسک ها و ... به پورت USB شما جلوگیری می کند. از مزیت های بارز این نرم افزار می توان به هوشمند بودن نرم افزار در تشخیص حافظه های جانبی است بدین صورت که پورت USB شما را فقط برای حافظه های جانبی می بندد و باعث اختلال در سایر دستگاه های متصل مانند ( کیبورد ، پرینتر و... ) نمی کند.

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

ScreenBlur نام نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند برای قفل صفحه دسکتاپ شما می باشد. این نرم افزار با رابط کاربری ساده توانایی کار با آن را برای تمامی کاربران فراهم کرده است. این نرم افزار قابلیت شخصی سازی کامل دارد مثلا شما می توانید تعیین کنید بعد از زمانی مشخص از روشن شدن کامپیوتر و یا مدت زمانی بعد از انجام هیچ کاری روی کامپیوتر ، دسکتاپ شما قفل شود و بدون رمزی که شما به آن داده اید کسی قادر به دسترسی به اطلاعات داخل کامپیوتر نمی باشد ، یا شما می توانید در برنامه تعریف کنید که با فشردن دکمه ای خاص دسکتاپ قفل شود. همچنین شما قادر هستید که برای پس زمینه این نرم افزار عکس های خودتان را انتخاب کنید.



ادامه مطلب