دنیای عجیب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

Freemake Video Converter نرم افزاری سریع، قدرتمند و رایگان برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری شما می باشد. این نرم عملیات تبدیل را به سرعت و باکیفیت بالا انجام می هد. همچنین این نرم افزار امکانات دیگری مانند ویرایش و رایت کردن فرمت ها را نیز دارا می باشد.

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

XLS Viewer نرم افزاری کم حجم برای باز کردن و مشاهده اسناد اکسل (XLS) مي باشد و نيازي به نصب برنامه اكسل نيست . اين برنامه قابل اجرا روي ويندوز هاي 2000 ، xp و ويستا ميباشد و چارچوب مور نياز براي نصب اين برنامه NET 2 Framework  ميباشد .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Free Opener نرم افزاری است بسیار کاربردی و همانطور که از نامش بر می آید کار آن باز کردن فایلهای مختلف است . با در اختیار داشتن این برنامه جالب می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . این برنامه که به صورت پرتابل ارایه شده است می تواند به کپی شدن بر روی حافظه های قابل حمل شما نظیر فلش مموری ، در مواقعی که با کامپیوتری به جز رایانه خود کار می کنید بتوانید از فایلهای مختلفی که بر  روی آنها ذخیره شده است استفاده کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

Quick StartUp نام ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی جلوی اجرای هر نرم افزاری را در Startup ویندوز بگیرید و با انتخاب گزینه ی Delay اجرای آن را به تعویق بیاندازید یعنی این برنامه مدتی پس از بالا آمدن ویندوز بالا بیاید و با این کار به بالا ماندن سرعت سیستم کمک کنید .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود ار پرشين گيگ

GreenBrowser یک مرورگر بسیار سبک و جایگزین مناسب برای اینترنت اکسپلورر می باشد. شما با نصب این مرورگر می توانید از قابلیت های بیشمار آن مانند امکان جستجو , تولبار خارجی , دانلود منیجر , استفاده از اسکین , مدیریت صفحات , استفاده از پلاگین ها , استفاده از کلید های میانبر تغییر رنگ زمینه صفحات و … استفاده کنید. این مرورگر سبک سرعت قابل توجهی در بارگذاری صفحات وب دارد و اکثر قابلیت های مرورگر هایی چون اپرا و فایرفاکس را دارا می باشد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

فایل های DLL از جمله مهم ترین فایل های موجود در کامپیوتر می باشند و یکی از بخش های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل های DLL دچار مشکل می شوند، برای مثال پاک می شوند و یا به هر دلیلی نمی توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام های خطا می دهند. DLL Suite نرم افزار کاربردی می باشد که قادر است فایل های DLL موجود در سیستم شما را بررسی و آن ها را در صورت داشتن مشکل تعمیر کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

FeedDemon نرم افزاری است كه با استفاده از استانداردهای RSS و Atom و با پشتیبانی از زبان XML به اطلاعات جدید وب سایت ها دست یافته و آنها را به آسانی و به سرعت استخراج و به نمایش میگذارد! بی شك این نرم افزار بیشترین كاربرد را در میان كاربرانی كه از خطوط كم سرعت اینترنتی استفاده می كنند داشته و برای اكثر ایرانیان و كشورهای مشابه واقعاً غنیمت است. شما می توانید آدرس وب سایت های مورد علاقه خود را كه از پروتكل های فوق پشتیبانی میكنند، را در گروه های مختلف موضوعی به صورت تفكیك شده لیست كرده و همزمان با ورود به اینترنت به كلیه اطلاعات جدید آن ها دسترسی پیدا كنید.



ادامه مطلب

عكس العمل دخترها وقتي واسشون شارژ ميفرستي :


۱،۰۰۰ توماني = وای مرسي عزيزم
۲،۰۰۰ توماني = واي ؛ وای مرسي گلم ؛ فدات شم
 ۵،۰۰۰ توماني = وای ، قربونت برم ؛ عجيجم ؛ نفسم ؛ عشقم
 ۱۰،۰۰۰توماني = واي مرسي نفسم ؛ قربوووونت بشم ؛ عمرم ؛ گلم ، نازم ، كجايي بغلت كنم اصلا بوست کنم ،  ... + 18 
۲۰،۰۰۰ توماني = نه ديگه ؛ هيچكي ديگه اينقدر احمق نشده كه شارژ بيست هزار توماني بفرسته!



ادامه مطلب