دنیای عجیب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

بازي فضايي Astrobatics بازي كم حجم و مهيج مي باشد كه در اين بازي شما بايد با موجودات فضايي بجنگيد و امتياز كسب كنيد.

نكته : براي اجراي بازي كافيست فايل را از حالت زيپ درآوريد و با اجراي Astrobatics وارد بازي شويد .



ادامه مطلب

 

به خدا نگو مشکل دارم، به مشکلت بگو خدايي بزرگ دارم

بزرگي را گفتند زندگي خود را بر چه اساس استوار کردي؟
گفت: دانستم کار مرا کسي انجام نميدهد پس تلاش کردم.
 دانستم رزق مرا ديگري نمي خورد پس آرام گرفتم .
دانستم خدا مرا مي بيند پس حيا کردم.
دانستم پايان کارم مرگ است پس محيا شدم.

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 

نسخه میکرو فتوشاپ CS5 تقریبا تمامی امکانات نسخه کامل آن را دارد و مانند مابقی فتوشاپ ها می توانید پلاگین ها و بخش های اضافی را برروی آن نصب نمایید. از مزایای اصلی فتوشاپ CS5 میکرو، رجیستر بودن آن که دیگر نیاز به فعال سازی یا کرک کردن ندارد و در مدت زمان بسیار کمی نصب می شود و مناسب برای کامپیوترهایی که دارای سخت افزار پایین هستند. این نرم افزار به زبان روسی و انگلیسی می باشد.امید است این نسخه از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 

 

دانلود از پرشین گیگ

مسنجر Conferendo ارتباط صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم میکند و با سیستم عامل های ماکروسافت ویندوز ۲۰۰۰ ، ویندوز ایكس پی ، ویندوز ویستا ، ویندوز ۷ و ویندوز ۸ سازگاری دارد .

حداقل سیستم مورد نیاز برای ارتباط از طریق این مسنجر :

CPU clock 700Mhz به بالا و ۱۲۸Mb RAM

حداقل سرعت اینترنت برای ۲ طرف 64kb/s



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 نرم افزار WonderFox Video Watermark با رابط کاربری آسان و قدرتمند شما را قادر می سازد متن ، انیمیشن و لوگوی خودتان را اضافه کنید. این نرم افزار قادر به اضافه کردن دسته ای واترمارک به ویدیوها می باشد و با سرعت بالا این کار را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار قادر به اضافه کردن واترمارک به فرمت هایی نظیر AVI، MPEG، WMV، MP4، MKV ، 3GP ، RM ، FLV ، SWF می باشد و البته می توان از آن به عنوان یه مبدل قدرتمند ویدیوی استفاده کرد و ویدیو ها به فرمت هایی نظیر AVI ، MPEG، WMV، MP4، MKV ، 3GP ، RM ، FLV ، SWF تبدیل می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

BlackHawk Web Browser مرورگری بسیار سریع و قدرتمند میباشد که تلفیقی از سرعت مرورگر کروم و قابلیت های عملی فایرفاکس می باشد. این مرورگر با رابط کاربری زیبا و آسان لذت وبگردی شما را دو چندان می کند. علاوه بر آن این مرورگر از امنیت بالا برای وبگردی استفاده میکند و از پسوردها و کارهای شخصی شما حفاظت کاملی می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل

پس از دانلود ، مسنجر اسكايپ را باز كرده و از نوار ابزار tools را انتخاب و روي change language رفته ، سپس روي  load skype language file  كليك كنيد و فايل دانلود شده را انتخاب كنيد .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار Winrar password finder به کاربران در خصوص استفاده از فایل های RAR که پسورد فایل ها را فراموش کرده اند  کمک می کند  و رمز را بازیابی می کند.



ادامه مطلب