دنیای عجیب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود ار آپلودكده

Pokki نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۸ می باشد که می تواند جایگزین شایسته ای برای منوی استارت محبوب و قدیمی ویندوز باشد. این نرم افزار ، تمام امکانات منوی Start در نسخه های قبلی ویندوز را دارا می باشد. همچنین منوی استارت Pokki یک کادر جستجو دارد که از طریق آن می توانید فایل ها و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی جستجو کنید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

حتما گاهی پیش آمده که خواسته باشید سی دی صوتی را در سیستم خود ذخیره کنید، ولی بعد از کپی گرفتن فایلهای صوتی از سی دی و کپی آن در سیستم فقط Shortcut های آن کپی شده و فایلهای صوتی بدون سی دی قابل اجراء نیست، با FreeRIP میتوانید به راحتی CD های صوتی را در سیستم خود کپی یا به اصطلاح RIP نمایید. FreeRip ابزاری کاربردی برای ویندوز است که امکان ذخیره سی دی های صوتی را در فرمت های  Wav, MP3, WMA, Ogg Vorbis , FLAC به کاربر می دهد.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

Balabolka یک ابزار کاملا رایگان برای تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های HTML را به راحتی بخواند.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار رایگان Deskspace برنامه ای بسیار جالب جهت افزایش حجم محیط دسکتاپ می باشد که با نصب این برنامه محیط دسکتاپ یا به عبارتی فضای دسکتاپ خود را شش برابر نمایید و دارای 6 دسکتاپ مجزا بوده که تعداد محیط ها در اختیار خودتان می باشد. از ویژگی های قابل ذکر این برنامه می توان به گرافیک سه بعدی این نرم افزار که در هنگام تعویض محیط دسکتاپ ها اشاره نمود البته این نرم افزار دارای تنظیمات زیادی بوده که می توان با تغییر آنها جلوه های دلخواه خود را ایجاد نمود. این نرم افزار برای افرادی مفید بوده که در هنگام کار با ویندوز نرم افزار ها و پنجره های بسیار زیادی را باز می کنند، که برای پیدا کردن نرم افزار و پنجره دلخواه دچار مشکل می شوند. این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه کمک زیادی به مدیریت دسکتاپ های مجازی می کند.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار Advanced Defrag ابزاری حرفه ای و قدرتمند که جهت بهبود بخشیدن به سرعت هارددیسک و رفع اختلالات موجود در سکتور های آن طراحی و وارد بازار نرم افزار شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ی Defrag شما را قادر می سازد تا سریعاً هارد دیسک و پارتیشن های خود را آنالیز کرده و قسمت های جدا از هم و تکه تکه هارددیسک را پیدا کرده و به یکپارچه سازی هارددیسک بپردازید. با اینکار سرعت هارد دیسک و عمر آن بالا رفته و باعث می شود تا فضای از دست رفته و بدون استفاده آن به فضای آزاد برای استفاده تبدیل گردد. 



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پيكوفايل

نرم افزار Craagle یک موتور جستجوی مستقل به منظور یافتن فعالساز نرم افزارهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فعالساز های یک نرم افزار از قبیل crack, serial, key, keygen و سایر فایل های فعالسازی یک برنامه را بیابید. نکته حائز اهمیت در مورد این نرم افزار این است که شما به صورت مستقیم به فعالساز مورد نظر دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست که به سایت منتشر کننده آن مراجعه کنید. همچنین این برنامه کاربردی حجمی کمتر از یک مگابایت دارد و به صورت پرتابل می باشد. این نرم افزار از بیشتر سایت های منتشر کننده فعالساز نرم افزارها پشتیبانی میکند و شما با یک جستجو می توانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده


نرم افزار Aston که توسط شرکت Aston Shell ارائه شده است دسکتاپ و پوسته ی جدید و استانداردی بوده که انبوهی از امکانات را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به شما اجازه خواهد داد تا تنها در عرض چند دقیقه ظاهر دسکتاپ خویش را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر داده و دسکتاپ زیبا و بی نظیری را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این Aston با ایجاد تولبار های بسیار زیاد در محیط دسکتاپ آن هم بدون زشت نمودن محیط دسکتاپ، دست یابی شما را به دیگر نرم افزار ها و برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را سریع تر نموده و با این کار از هدر رفتن فضای با ارزش دسکتاپ شما جلوگیری کرده و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تصاویر متحرک نیز برای پس زمینه ی دسکتاپ و حتی آیکون های برنامه های خویش استفاده کرده و جذابیتی خاصی به آن ها ببخشید. 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ZD Soft Screen Recorder:
- مراحل ساده تنظیم ناحیه فیلم برداری
- فشرده سازی همزمان با فیلم برداری جهت فیلم برداری طولانی
- ضبط صفحه نمایش به صورت صاف و بدون کند شدن کامپیوتر
- قابلیت تعیین برنامه زمان بندی جهت شروع و پایان فیلم برداری
- هماهنگ سازی کامل صوتی و تصویری
- قابلیت ضبط صفحه نمایش چند مانیتوره
- قابلیت ثبت صداها از چند منبع مختلف به صورت همزمان
- قابلیت گرفتن عکس با استفاده از کلید های میانبر
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI و WMV به عنوان خروجی برنامه
- امکان ضبط منابع چندگانه صوتی در یک زمان
- قابلیت گرفتن اپنجیال، DirectDraw، Direct3D 8/9/10/11 محتوای ارائه شده روی صفحه نمایش
- قابلیت فیلم برداری از چند صفحه نمایش
- قابلیت فیلم برداری از محیط بازی ها
- قابلیت نشان دادن شماره FPS بر روی صفحه بازی PC
- رابط کاربری ساده و استفاده آسان
- و …



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

 

VideoSpirit Pro نام نرم افزاری مفید است که در زمینه بریدن کلیپ های بلند و فیلم ها می تواند بسیار راه گشا باشد. این ابزار که تنها برای بخش بخش کردن یک ویدئو بلند طراحی شده است این امکان را فراهم نموده تا همه کاربران بتوانند به سادگی به خواسته های خود دست پیدا کنند.این ابزار کوچک تعداد افکت جالب هم در خود جای داده تا در صورت لزوم کاربران بتوانند از آن ها استفاده نمایند ؛ پشتیبانی از فرمت های مختلف هم بخشی دیگر از قابلیت های این ابزار به شمار می رود. چسباندن همه تکه فیلم ها به یکدیگر هم گاهی می تواند بسیار جذاب باشد که این کار هم از عهده VideoSpirit Pro به راحتی برخواهد آمد. استخراج صدا از فیلم ها نکته جالبی است که هواداران زیادی میان کاربران دارد چراکه گاهی لازم است موزیک ها را از ویدئو موزیک ها برای اجرا در پلیرهای صوتی استخراج شود. نکته پایانی هم واسط کاربری جذابی است که هر کاربری را برای رسیدن سریع به خواسته هایش یاری می دهد.


ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

 دانلود از پرشین گیگ

معمولاً كامپیوتر در تمام روز كار می كند و مانیتور نیز همواره روشن است و فقط مدت زمان كوتاهی روی Screen Saver است.خاموش کردن مانیتور (به خصوص هرچه قدر که مانیتور بزرگتر باشد)، در صرفه جویی در میزان برق مصرفی کامپیوتر بسیار تأثیرگذار است. زمانی که مانیتور خود را بر روی Screen Saver قرار می دهید، این كار در میزان برق مصرفی تا ۶۰% صرفه جویی می كند و اگر Screen Saver ساده ای نصب كنید، با این كار می توانید میزان برق مصرفی مانیتور را تا ۱۵% كم كنید. اما بهتر است در صورتی كه مدت زمان طولانی نمی خواهید از مانیتور استفاده كنید، مانیتور را به طور كامل خاموش كنید. با استفاده از نرم افزار مفید و کاربردی Turn Off Monitor، قادر خواهید بود تا با تعریف یک کلید میانبر، یک شرتکات بر روی دسکتاپ و یا یک آیکون در سیستم ترای، هر زمان که لازم بود مانیتور سیستم را در حالت استندبای و یا خاموش قرار بدهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید برق مصرفی کامپیوتر را زمانی که از مانیتور استفاده نمی کنید کاهش دهید، توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار به این صورت نیست که یک محافظ صفحه نمایش سیاه و سفید برای مانیتور خود گذاشته باشید (که آن هم به میزانی برق کامپیوتر را مصرف خواهد کرد)، بلکه به منزله ی خاموشی کامل مانیتور خواهد بود، بدون آنکه نیاز باشد دکمه ی خاموش کردن روی مانیتور را بفشارید.



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پرشین گیگ

Teleport نرم افزاری کم حجم و آسان برای دانلود یک وبسایت به صورت کامل و مرور آن در زمان های دلخواه به صورت آفلاین می باشد.این نرم افزار برای افرادی که می خواهند به مسافرت بروند و دوست دارند از صفحات وب در مسیر استفاده کنند ولی به اینترنت دسترسی ندارند ، مناسب است.

 



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

نرم‌افزار Password Depot ابزار بسیار قدرتمندی است که برای حفاظت از کلیه پسوردهای محرمانه و مهم از دسترس دیگران طراحی شده است.با استفاده از این برنامه بسیار آسان‌تر از آن چیزی که فکرش را کنید می‌توانید روی کلیه فایل‌های مورد نظرتان رمز گذاشته و برای این کار از الگوریتم‌های امنیتی بسیار حرفه‌ای استفاده کنید.جالب است بدانید این نرم‌افزار دوباره تمامی رمزهای شما را به کد تبدیل می‌کند تا پسوردهای شما به آسانی هک نشوند و در دسترس افراد سودجو قرار نگیرند.



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

 XUS PC Lock Ultimate Edition  یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پرشین گیگ 

 قابلیت‌های  نرم افزار Mipony :

- پشتیبانی از 66 سایت معروف اشتراک گذاری فایل

- دارای قابلیت شتاب دهنده دانلود

- دانلود فایلها به صورت کاملا اتوماتیک

- عدم احتیاج به خرید اکانت‌های پرمیوم سایتهای پشتیبانی شده

- امکان آپدیت اتوماتیک سایت‌های پشتیبانی کننده نرم افزار

 

 

 

- بدون نیاز به نصب (پرتابل)



ادامه مطلب

 

دانلود از آپلود کده

 

 قابلیت های نرم افزار  Soda 3D PDF Reader

- اجرا و نمایش سریع انواع مختلف فایلهای PDF

- نمایش سه بعدی فایلهای PDF بدون نیاز به تغییر در فایل

- امکان ساخت فایل PDF‌ از محیط نرم‌افزارهایی همچون Word و Excel و PowerPoint و …

- امکان تبدیل فایلهای PDF به متن یا عکس یا صفحه وب Html

- امکان ساخت PDF از طریق مرورگرهای مختلف اینترنتی و ارسال اتوماتیک فایل ایجاد شده به پست الکترونیکی

- ویرایش مستقیم فایل‌های PDF‌در محیط اصلی نرم افزار

- و ...

 



ادامه مطلب

 

دانلود برنامه

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microangelo On Display:

- قابلیت تغییر ظاهر آیکون ها

- قابلیت تغییر سایز هر آیکون

- قابلیت تغییر فونت هر آیکون

- قابلیت بازگرداندن ظاهر هر آیکون به حالت اولیه

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

 ویندوز ویستا دارای قابلیتی می باشد با عنوان ReadyBoost که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از Flash Drive بتوانید کارآیی سیستمتان را ارتقا دهید. اما چنین امکانی در ویندوز XP وجود ندارد. نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr PRO این امکان را برای ویندوز XP شما نیز ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eBoostr PRO 3.0 Build 491:

- افزایش سرعت و کارایی سیستم

- استفاده از حافظه فلش بجای رم در رایانه

- افزایش سرعت اجرای ویندوز

- افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم

- صرفه جویی در هزینه

- قابل نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز

- محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار

- حجم بسیار کم برنامه

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- و …

 



ادامه مطلب

دانلود رایگان نرم افزار مشاهده پسورد های ستاره دار Nsasoft SpotAuditor 4.0.6

دانلود برنامه

SpotAuditor نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید. توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email و اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزار های چت اینترنتی مانند ICQ و MSN. پسوردهای FTP ، پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها. دادن امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید. علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده، نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود.



ادامه مطلب

دانلود برنامه

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.



ادامه مطلب

دانلود برنامه Luxand Blink! v2.3 برگرفته از سایت پی سی دانلود

دانلود برنامه

-قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :

-ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم

-بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته

-عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و …

-تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت

-افزایش امنیت کامپیوتر درمحیط کار یا خانه

-و …

 



ادامه مطلب

دانلود برنامه

 

روتوش چهره ها با ArcSoft Portrait به صورت حرفه ای انجام میگیرد و کلیدی ترین ویژگی آن را میتوان روتوش خودکار این نرم افزار نامید.به این صورت که کافیست شما محلی که مایلید روتوش شود مشخص نمایید،پس از آن 20 حالت پیش فرض از روتوش های احتمالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. حالت هایی مانند میک آپ، بهینه سازی، پاکسازی و ... که می تواند به صورت خودکار بر روی عکس انجام شود.این نرم افزار را می توان در آتلیه های عکاسی نیز مورد استفاده قرار داد.



ادامه مطلب

دانلود برنامه

 

روتوش چهره ها با ArcSoft Portrait به صورت حرفه ای انجام میگیرد و کلیدی ترین ویژگی آن را میتوان روتوش خودکار این نرم افزار نامید.به این صورت که کافیست شما محلی که مایلید روتوش شود مشخص نمایید،پس از آن 20 حالت پیش فرض از روتوش های احتمالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. حالت هایی مانند میک آپ، بهینه سازی، پاکسازی و ... که می تواند به صورت خودکار بر روی عکس انجام شود.این نرم افزار را می توان در آتلیه های عکاسی نیز مورد استفاده قرار داد.



ادامه مطلب

 

Privacy Eraser Pro یک پاک کن حرفه ای- امنیتی قدرتمند می باشد که قادر است تا ردپا های شما را در صورتی که تمایل دارید کاملا محو و پاکسازی کند

                                                        قابلیت های کلیدی نرم افزار :

 پاکسازی دقیق و کامل کوکی های سایتهای اینترنتی نصب شده برروی سیستم پاکسازی کامل و بسیار حرفه ای تاریخچه وب و وبگردی شماقابلیت پاکسازی آدرس های موجود در نوار آدرس مرورگرها    پاکسازی فایلهای موقت و نیمه منصوب ویندوز  پاکسازی فایلهای انتخاب شده و اجرا شده در مدیا پلیر ویندوزپاکسازی کامل و دقیق فایلهای دت و ایندکس افزایش سرعت دستيابی به فايل های اصلی بوسیله پاکسازی فایلهای اضافی پشتیبانی از مرورگرهای Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Firefox, AOL, Opera   MSN Explorer، Google Chorm


 دانلود برنامه

 

 

 



ادامه مطلب

برنامه ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202

دانلود از پیکوفایل

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی

- تبدیل فیلم های سه بعدی به دوبعدی و برعکس

- پشتیبانی از ۴ حالت معمول فیلم های سه بعدی

- پشتیبانی از دستگاه های دیجیتال جدید

- تنظیم پارامترهای ویدیوی در هنگام خروجی

- سرعت بالا در تبدیل ویدیوها

- امکان استفاده ۱۰۰% از سی پی یو برای افزایش سرعت تبدیل

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 



ادامه مطلب

(  تنها قابل اجرا در ویندوز  XP  )

سلام دوستان اینم نرم افزار فال حافظ برای

استفاده از این نرم افزار ابتدا باید فایل کمکی را رجیستر کرد

فایل کمکی همراه نرم افزار را که اسمش هست MSSTDFMT.DLL

را در درایو C:\WINDOWS\system32

کپی کنید و بعد از منوی استارت Run باز کنید و بعد تایپ کنید

cmd و روی ok  کیلیک کنید و بعد در کادر باز شده دستوری که در فایل تکس

همراه نرم افزار هست را درون cmd کپی کنید و بعد

Enter را بزنید دیگه کار تموم فایل رجیستر شد

دوستانی که متوجه نشدن آموزش تصویری رو دانلود کنند

دانلود آموزش رجیستر کردن برنامه

 

دانلود برنامه



ادامه مطلب

اینم یه نرم افزار باحال برای چسباندن زیرنویس به فیلم

که کارش  حرف نداره و از سرعت بسیار بالایی

برخوردار است

دانلود برنامه

دانلود آموزش کار با برنامه



ادامه مطلب

این نرم افزار مخصوص زیپ کردن فایل های شماست

برتری  این نرم افزار نسبت به نرم افزار  WinRAR V 4.20

در سرعت زیپ کردن فایل ها و قدرت بیشتر در فشرده سازی

دانلود برنامه



ادامه مطلب

اینم یه برنامه برای پاک کردن ریجیستر بعضی از برنامه ها که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشن 

و همین امر سرعت ویندوز را پایین می آورد

 

دانلود

 



ادامه مطلب

شاید از جمله افرادی بوده باشید که از Paint ویندوز ۷ زیاد خوشتان نیامده باشد یا با برنامه نقاشی ویندوز ۷ راحت نبوده باشید. من برای کاربران خوداین نرم افزار را آماده نموده ام که به راحتی روی ویندوز ۷ قابل نصب است.

 

دانلود

 



ادامه مطلب

با این برنامه شما میتونید به راحتی مشخصات دقیق سیستم خودتون را ببینید ونحوه ی استفاده از این برنامه بسیار راحت است

 

دانلود

 



ادامه مطلب

سلام دوستان، اینم برنامه ی جاوا برای چت روم ها

دوستان بعد از نصب کامپیوتر رو ریست کنید تا برنامه به درستی کار کند دوستان این برنامه پیش نیاز چت روم هایی است که با جاوا نوشته شده اند


 

دانلود برنامه



ادامه مطلب

سلام دوستان اینم یه برنامه واسه دیدن پسورد یاهو از پشت دایره کار کردن با این برنامه هم خیلی راحته فقط کافیه برنامه رو بگیرید و روی یاهو قرار دهید

 

 

دانلود برنامه

 

1



ادامه مطلب

با این برنامه شما به آسانی میتوانید اون قسمت از آهنگ را که دوست ندارید براحتی حذف کنید

 یا صداهای خود را به آهنگ اضافه کنید کار با این برنامه خیلی آسان است

 

دانلود

 



ادامه مطلب